/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemmer m. nero burning rom
Fra : Billidi
Vist : 2083 gange
100 point
Dato : 29-03-01 04:07

Jeg har downloadet en Nero burning rom 5.0.4.4 demo og jeg har en HP cd-writer 9510i og et Toshiba 36x cd rom drev, men hver gang jeg vil lave en on the fly brænding siger nero invalid field in parameter er der nogen så kan hjælpe har snart prøvet alt.

På forhånd tak.

Accepteret svar
Fra : HL

Modtaget 100 point
Dato : 07-04-01 07:38

Jeg har også det samme problem med Nero og min HP brænder. Hvis du har sat brænderen i samme flad kabel som din cd rom kan du ikke bruge on the fly. Jeg har sat min brænder sammen med Harddisken men det virker ikke. Du kan måske hjælpe mig med et problem. Hver gang jeg brænder et stort spil (RA 2) vil det ikke virke ??? Jeg brænder ved 4x speed, skal man brænde ved 2x speed ??? måske 1x speed ?????.

Kommentar
Fra : tonnybrandt

Dato : 07-04-01 23:31

Denne side beskriver de tilfælde hvor "invalid field in parameter" kan forekomme. Det mest sandsynlige er, at du stadig har Adaptec Easy CD/Direct CD installeret, og dette skaber en konflikt.
http://www.labsystems.com.au/nerohelp/410.htm#o410

Til HL:
Hvad er det for et spil ?. De fleste spil er kopi beskyttede, så det kunne jo være derfor.

Godkendelse af svar
Fra : Billidi

Dato : 08-04-01 15:34

Jeg har fået løst mit problem, min hp brænder virker fint med den nye nero 5.0.4.8 demo, men eller stak for svarede.

Kommentar
Fra : HL

Dato : 08-04-01 18:06

Hvordan løste du det ???