/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Universal Telecom, godt nok?
Fra : SubZero69
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 26-06-03 11:01

Er der nogen der har prøvet Universal Telecom? Virker det?
Jeg har netop oprettet abonnement ved TDC kan jeg så med det samme gå over til Universal Telecom? Er det overhovedet det billigste og bedste?

//sub

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 26-06-03 12:52

Jeg synes i stedet du skal overveje http://www.pgone.com der er et nyt teleselskab i Danmark.

Fordele:
Intet abonnementsgebyr / afmeldelsesgebyr
Skal køre over PBS (nemt)
Billigere end både Tele2 (1001) og TDC
Minimum administration - kan se din samtalespecifikation ved at logge dig ind på deres hjemmeside.
Og det der "overtalte" os... DU KAN RINGE GRATIS TIL ANDRE ABONNENTER ALLE DAGE fra 19:30 -> 08:00 + søn- og helligdage.

Ulemper
Ingen specificering med posten - synes jeg ikke er et problem, men det er der nok nogen der vil synes...

Nu er det jo som nævnt et nyt selskab, men fra da det startede i Sverige i starten af året og indtil nu, har de fået over 400.000,- så det bliver snart relevant det med at man kan ringe gratis!

Du kan se hele prislisten på hjemmesiden.
Steen

Accepteret svar
Fra : copycatDK

Modtaget 50 point
Dato : 26-06-03 17:18

Jeg har haft Universal Telecom i et par måneder nu og er fuldt ud tilfreds. Du får uden ekstra omkostninger udspecificerede regning med posten hver måned. Og så spare man da også en hel del.

Kommentar
Fra : gernot

Dato : 30-06-03 22:36

Hej,
Jeg kan kun støtte op omkring Steens svar om PGOne, dog vil jeg lige bemærke at man godt kan få en specificeret regning med posten, det koster 30,- pr måned.

Tommy

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 30-06-03 23:25

HOST HOST steenolsen

her et lille udklip fra deres side:
PGOnes produkt er enkelt: Et rent trafikprodukt uden abonnement eller andre skjulte udgifter for kunden. Betalingen kører over PBS, og PGFREE gælder for alle kunder fra første minut. PGFREE vil i Danmark sige gratis GRATIS SAMTALER TIL ANDRE PGOne kunder på alle søn- og helligdage, og på hverdage og lørdage fra 19:30 - 08:00.

Hvad mener du med man KAN RINGE GRATIS TIL ANDRE ABONNENTER ????

Du har vist ikke set dig alt for godt for hvis det passr hva du skriver :-/

Kommentar
Fra : LarsBe

Dato : 04-07-03 22:38

Jep.. der er gratis telefoni til andre brugere af PGOne. Jeg har oprettet hele familien og en del venner på PGOne, så nu ringer vi gratis sammen om aftenen. Jeg er også igang med en sportsforening mm. Samtidig har jeg bonusordning.
I øvrigt begyndte PGOne i Sverige september sidste år og har over 200.000 brugere i Sverige og Norge, så ned på jorden igen.... men det er det hurtigst voksende teleselskab i Sverige og Norge og bliver det sikkert også i Danmark.
Specificeret regning kan hentes via nettet gratis ellers papirregning koster 20kr pr måned - Regning udstedes ikke hvis forbruget er under 100kr pr måned. PGOne kommer også med mobil, ADSL mm
Jeg skiftede iøvrigt fra Universal til PGOne.
Vil du vide mere?

MvH
Lars
lb@duplicering.dk

Godkendelse af svar
Fra : SubZero69

Dato : 07-08-03 18:35

Tak for svaret copycatDK.