/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tilbehør psx2
Fra : milil
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 25-06-03 19:10

Er der nogle der ved hvor man kan købe Dance Mat-controller og Eye-Trek FMD-20P briller til psx, og om de er kommet til danmark endnu.
Håber du/i kan hjælpe mig. Har nemlig kigget rundt på nettet, og kunne ikke rigtig finde nogen steder der sælger det online.

MILIL

Accepteret svar
Fra : BearMan

Modtaget 100 point
Dato : 27-06-03 04:46

Hey MILIL

Jeg kan måske hjælpe dig.

Jeg har ikke kunne finde det dance pad i danmark. Men man kan købe den i en norsk net butik, her er adressen:
http://www.akersmic.no/trade/productview/102097/

Ang Eye-trek. Ifølge denne artikkel om produktet, kan det købes hos Electronic world, og Merlin. Check det selv ud:
http://www.gameon.dk/ps/news/visnews.asp?2002041702

Håber du kunne bruge det til noget.

Venligst

BearMan

Godkendelse af svar
Fra : milil

Dato : 28-06-03 22:49

Tak for svaret BearMan. Lige hvad jeg havde brug for.

Takker milil

Kommentar
Fra : BearMan

Dato : 29-06-03 04:25

Det var så lidt! ;)

Venligst
BearMan