/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sikkerhedskode nokia 8310
Fra : noah
Vist : 298 gange
40 point
Dato : 25-06-03 17:18

Hej,

Jeg har en Nokia 8310 som jeg ikke kan bruge før jeg har en sikkehedskode, den er købt hos orange, i sin tid Mobilix, hvis du/i har nogle sikkerhedskoder som jeg kan afprøve vil jeg være super cyberglad :0) .
På forhånd tak.

Venlig hilsen Noah alias.. Teresa

Du kan også svare via e-mail Teresa_Rebelo@msn.com

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 50 point
Dato : 25-06-03 17:27

hvis den er låst til et bestemt net kan du selv låse den op... kig her http://www.gratisunlock.dk/Unlock.asp

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-06-03 18:43

Sikkerhedskode er hvis den er ny 12345

Kommentar
Fra : noah

Dato : 25-06-03 18:44

hej Buch78,

Tak for info.. men jeg skal bruge en sikkerhedskode til at kunne komme ind på mobilen,
´jeg søger ikke efter unlock kode, for min mobil er købt uden abonement.

hilsen teresa

Kommentar
Fra : noah

Dato : 25-06-03 18:45

hej soll,

jeg har prøvet koden 12345, men den er ændret til en anden som jeg ikke ved hvad er.

Godkendelse af svar
Fra : noah

Dato : 25-06-03 18:47

Tak for svaret buch78.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 25-06-03 19:42

Hvis den er ændret til noget andet har du et problem.. hvis du kender en der har et datakabel til din type tlf. kan man gå ind og se koden

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 25-06-03 20:01

indtast forkert pinkode 3 gange og telefonen beder dig intaste din pukkode. Nå den er indtastet mener jeg at sikkerhedskoden er stillet til standart (12345)

Dette er kun noget du kan prøve da jeg ikker har erfaring med om det virker.

mvh
Michael (alias copycatDK)

Kommentar
Fra : noah

Dato : 25-06-03 22:54

hej copycatDk,

Tak for dit svar, men jeg har svært ved at taste pinkoden forkert 3 gange, da der
ikke er nogen pinkode på mobilen....

men endnu engang tak for dit svar. :0)