/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth mus
Fra : o.v.n.
Vist : 349 gange
200 point
Dato : 18-09-16 22:10

Min bluetooth mus har været lånt ud, der var ingen problemer med at parre musen med den nye computer men nu har jeg fået musen hjem igen og kan ikke få den til virke på min egen bærbare med Windows 10, musen har været brugt sammen med computeren før men efter at have været brugt sammen med en anden bærbar med Windows 10 vil den ikke virke på min computer igen.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-09-16 22:38

Samme koder? et eller andet, se nærmere på hvad der står i dine hardware ? det kunne ære musen har ´lært´ noget siden den sidst var hjemme ved dig.

Er der ikke en RECET knap? den med en nål i et hul.
Eller bare batterierne ud et par timer.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-16 10:31

Måske skal batteriet lige ud og ind igen.

Accepteret svar
Fra : Luke2000

Modtaget 200 point
Dato : 19-09-16 21:48

der er en knap på mussen der skal holdes inde indtil den begynder at blinke.
Derefter ind i bluetooth indstiller på computeren, og vælg par find mussen og par den med computeren.

vær obs på at det kan være du skal fjerne mussen først, hvis du skal det så tryk på der hvor navnet på mussen står og tryk fjern enhed.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-09-16 01:25

Tak for svaret Luke2000. det virkede at fjerne musen så den kunne parres med computeren igen

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 25-09-16 14:58

Selv tak.