/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
SMÅ HØJTALERE TIL BATTERIER ?????
Fra : Jens_Jensen
Vist : 924 gange
10 point
Dato : 24-06-03 22:36

Små højtalere (1 eller 2 stk.), mellem 1 - 15 watt. , BILLIGE , måske pc-højtalere, SKAL kunne bruge batterier (fx. AA), skal være forstærket, FYSISK SMÅ !!!, lydkvalitet ikke så vigtigt.

(Skal sættes på et håndfrit sæt til mobiltelefon i stedet for den lille hovedtelefon (som klippes af), så man kan høre samtalen på ca. 2-10 meters afstand (ikke til bilen))

Svar med MÆRKE, MODEL og HVOR i Danmark den kan købes ???

SE FX: SRS-A37 på http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_ParametricSearch-Paging;sid=tmoV-uvYkogV-9UgBYwf8aTUW8Nd6oGcly4=?CatalogCategoryID=wO4KC0%2eNPPoAAAD1KigrwfjV&PageableID=_Z4KC0%2eLqvcAAAD1iJv%2eFvt_&PageableName=Matches&PageNumber=1

.......hvor kan de købes i DK ?

Tak

Jens

Kommentar
Fra : JanneP

Dato : 25-06-03 13:05

Lyder meget interessant.

Menøh, dit link virker vist ikke helt efter hensigten - til orientering
"Due to a Query Execution Error, your search could not be completed"
Prøv igen!!

(Har du prøver Aarhus Radiolager? De er altid fulde af gode ideer.
http://www.aarhusradiolager.dk/)

JanneP