/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Lysbillede scanner
Fra : susss
Vist : 494 gange
200 point
Dato : 27-03-16 22:40

Har en scanner til lysbilleder...den er gammel det vil sige den kan bruges til windows 2000 og xp .Så nu virker den jo ikke mere..har windows 10.Kan man få den til at virke eller er det bare til skraldespanden,,,,....Hvor kan man evt købe en ny en til højst 300 kr ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-03-16 22:50

De har faktisk en i Aldi til 299

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 27-03-16 22:51
Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-03-16 07:29

Jeg har hørt at man kan stille om så den gamle kan bruges..det vil jeg lige vide først før jeg køber en ny..tak for link skal kikke på den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-03-16 08:02

Hvis der skal bruges en driver, ville det jo være rart at kende navnet på scanneren?

Hvis du har en driver der virkede til XP kan du muligvis få den til at virke ved at køre den i kompatibilitetstilstand. Dette gøres ved at højreklikke på driveren og gå ind under Egenskaber og vælge kompatibilitetstilstand.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-03-16 09:36

Køb den i LIDL til 289,-. Den er super god og virker fint!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-03-16 10:21

Nå har Lidl også en..jeg tjekker det lige...ja okay..lyder lidt besværligt med den gamle vi har..vender tilbage

Kommentar
Fra : susss

Dato : 28-03-16 10:23

Kan ikke lige finde den på nettet som Lidl skulle have er det mon et gammelt tilbud ?

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 31-03-16 10:57

Tak for svaret tedd.Tak for link...der var ikke nogen som havde andre gode råd..men vi fik afvide fra en bekendt at det ikke kan lade sig gøre...andet end at købe en ny