/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Privat besked.
Fra : dior
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 21-10-15 19:16

Jeg har ikke været her i nogle år efterhånden,men er nu tilbage.
Jeg har søgt efter en gammel Kan du ven,og også fundet hende.. (MB Nordsted)
Men jeg kan ikke skrive til hende.
Hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : dior

Dato : 21-10-15 19:19

Tror forøvrigt hun hedder Nordsted1..Og vist ikke MB Nordsted..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-15 19:27

Det kan du intet gøre ved
..hvis profilen (..som jeg) har fjernet fluebenet i indstillingerne på kandu.dk, som tillader private indlæg ..for ALLE som ikke specifikt er tilføjet i listen over favoritbrugere.

Hvis du vil kunne skrive til en sådan bruger, så skal vedkommend først tilføje dig aktivt sine favoritter.

Disse findes som i din egen profil under : Din profil -> fanen; Private indlæg -> fanen; Skriv indlæg
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 21-10-15 19:29

dior ->
Ps. Du kan finde Norsted1 på Facebook. Det er vist ingen hemmelighed.

...præcis som du kan finde undertegnede. Det er dog ikke sikkert at jeg reagere på en henvendelse.
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : dior

Dato : 21-10-15 19:40

Tak for svaret molokyle.
Vil se om jeg så kan hitte hende på FB