/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Er den go? Lenovo-IdeaPad-Z50-70
Fra : Nyx-x
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 12-03-15 23:58

http://www.notebookcheck.net/Lenovo-IdeaPad-Z50-70-59427656-Notebook-Review.124524.0.html

Jeg har fundet denne her til 4.444 kr på tilbud
https://www.komplett.dk/lenovo-z50-70-156-full-hd/825082
Synes den kan det, jeg har brug for. Og så kan junior spille online spil på den.

Men i det øverste rewiew-link, var de lidt loren ved den.

Derfor håber jeg at en venlig sjæl kan titte lidt på den og se om den er mønterne værd eller måske foreslå noget i samme prisklasse men giver mere for pengene end denne?
Og måske forklare om forskellen?

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-03-15 00:01

Jeg skal måske lige tilføje at jeg hiver dem med i Bilen/bussen/Apostlens heste/toget.

Så vægten er også vigtig. Ikke for tung....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 13-03-15 09:59

Ganske rimelig PC'er til prisen, men der kunne godt være 8 RAM i stedet for 6 Ram. Jeg kører lenovo I5 med 8 Ram, og er ganske tilfreds. Konen kører med en lenovo 13 med 4 RAM, den kører ganske fornuftigt.

Jeg har dog sat en 254 SSD HDD - og det gav turbo. Du får en meget fornuftig afvikling af såvel video som spil.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-03-15 12:56
Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 13-03-15 16:53

Oh du alvidende Blink </MOLOKYLE>

Når de smækker den slags fyld på. Er der så en mulighed for at luge det ud?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-15 09:54

Jepper...... Det meste kan fjernes med en alm. afinstallation via:

Indstillinger -> Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer

..men f.eks. omtalte Superfish kræver lidt mere:
Citat
Og selvom SuperFish blev afinstalleret, blev rodcertifikatet i øvrigt ved med at ligge på maksinen. Både Lenovo og Microsoft har sidenhen arbejdet på at komme den skadelige software til livs.

http://www.yac.mx/da/guides/browser-hijacker-removal/how-to-remove-wwwsuperfishcom-virus-through-isafe-virus-removal-tool.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nyx-x

Dato : 15-03-15 00:47

Super, tak.

Godkendelse af svar
Fra : Nyx-x

Dato : 16-03-15 18:57

Tak for svaret molokyle.