/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Gl Ethernet pc card no name...
Fra : fusses
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 18-06-03 19:20

Hej derude....

Jeg har fået til opgave at få en gammel IMB bærbar (model 1144-8DK) op og kører....

Det er så men også gået fint lige indtil nu ;-(

XP pro kan ikke finde en driver til dette ethernet kort (10 Mbs) som er et "no name"..

og den driver diskette der er er kun til win 95-98-NT4.0.......

Håber i kan hjælpe mig

fusses

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 18-06-03 22:26

Der må være et navn på det kort du ønsker at bruge der efter prøver du på producentes hjemmeside at finde en ny driver til XP kan det ikke lade sig gøre prøv at slå Driversignering fra (Egenskaber for system- - Hardware).

Annuller spørgsmålet
Fra : fusses

Dato : 10-01-06 08:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

og har fået lov at kyle computeren ud