/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
TDC hjælp
Fra : caleb
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 18-06-03 15:12

Synes at det er en noget dårlig service som jeg har været udsat for.

I den sidste dags tid har mit inet kørt ad lort. Jeg har 80 i ping på alle CS servere og jeg pinger over 80 til hver boomtown, ofir osv. Jeg gik ned til en kammerat som også bor i min by, og han har netop det samme problem. Så problemet må jo være i vores central.

Så ringer jeg ind til TDC og så får jeg bare beskeden: vi yder ikke support hvis det er ang. pingtider.

Han forslå i stedet at jeg skulle skrive et brev til de steder hvor jeg havde en høj ping og spørge dem om de kan gøre noget.

Jeg ringede lige en ekstra gang for man kunne jo være heldig at snakke med et fornuftigt menneske. igen kom TDC med samme besked dog foreslog de den her gang at jeg skulle opdaterer min explorer... (grineren)

Så hvad kan man gøre? (download og upload hastighed er helt fin) Jeg gider da ikke betale for noget man ikke kan bruge til at game med.. plz kom med forslag

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-06-03 16:01

TDC har ellers lanceret et nyt slogan, som lyder: KOM NÆRMERE!
Men det er åbenbart kun folks penge, de tænker på.

Skift udbyder!

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 18-06-03 16:28

Jeg har cybercity ADSL 512/128 til 395kr mdr. Jeg har en ping på boomtown på ca.25

Ved ikke om det kan bruges. Men ellers held og lykke med dit *HOST*HOST* TDC

mvh
Michael

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 18-06-03 18:57

Hvor hurtig forbindelse har du?

Har du haft lavere ping på din forbindelse?

Kommentar
Fra : caleb

Dato : 19-06-03 22:28

jeg har 1mbit og jeg plejer at ligger på 20

Kommentar
Fra : Weedle

Dato : 30-07-03 16:56

Jamen hejsann!! Kender godt det med at have en alt for stor ping!! Det kan være at dit cs er sat forkert op.. Men jeg plejer at ringe til TDC og så bede dem om at genstarte min linie, det plejer at hjælpe. Ellers skulle du prøve med det program der hedder Addaware som du kan finde på www.lavasoft.com det scanner din maskine for spyware osv, det har hjulpet mig et par gange.. Det var alt fra mig. Held og lykke.