/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
PØLSEVOGN SØGES
Fra : mahir
Vist : 6322 gange
35 point
Dato : 16-06-03 18:19

ER DER NOGLE SOM HAR ELLER KENDER EN SOM VIL SÆLGE ELLER LEJE EN PØLSEVOGN UD?? DET SKAL VÆRE EN DER ER STATIONÆR, EN HVOR MAN KØRE SIT EGET KONCEPT...

MVH.. MAHIR

mahirkilic@ofir.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 18:47

I første omgang skal du søge kommunen/politiet om tilladelse. Det er ulovligt uden tilladelse at sætte en pølsevogn op på et offentligt sted.

Mvh ans

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 16-06-03 21:49
Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 21:57

Uanset hvor mange vogne han køber skal der tilladelse til at have dem stående på et offentligt sted. Så spørg før du køber.

mvh ans

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 16-06-03 22:53

Tak ans.
Men kender du ikke nogle som har en og vil af med den, det skal være som sagt en der er stationær og og som ikke ejes af Tulip eller SteffHoulberg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-06-03 23:03

Hvor vil du have den stående? De fleste, der har en pølsevogn, har "fået" den gennem kommunen, så jeg syntes at du skal forhøre dig der.

mvh ans

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 21-06-03 02:02

Er der en der vil sælge en pølsevogn.???????

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 21-06-03 02:02

Er der en der vil sælge en pølsevogn.???????

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 21-06-03 02:02

Er der en der vil sælge en pølsevogn.???????

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 21-06-03 10:23
Kommentar
Fra : hoang

Dato : 31-07-03 08:30

Jeg kender en pølsevogn til salg i Odense Centrum.

Kommentar
Fra : mahir

Dato : 03-08-03 02:56

Kære hoang:
Hvad koster den og hvem ejer den??? 22183798

Kommentar
Fra : hoang

Dato : 03-08-03 07:38

Har pvøvertat ringe til dig men forgævet !! 28643833

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 01-10-03 08:56

Hejsa

Hvis dit spørgsmålet er besvaret er du så ikke sød at lukke det?

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : hoang

Modtaget 35 point
Dato : 01-10-03 13:14

Jeg ved ikke hvad den koster men den ligger i centrum . Den har været tilsalg for længe og stadigvæk er . Em mand fra mellem-øst der ejer den. Jeg har også ringet til dig men forgævet !! Pølsevogen hedder Charlie . Og ligger ved fisketorvet i centrum . Du kan ikke undvære at se den.....Så skynd dig hvis du er interresse.....Kør til Odense og finde HC andersen hus....spørg folk om Charlie Polsevogn.....
Held og Lykke

Godkendelse af svar
Fra : mahir

Dato : 30-12-03 19:11

Tak for svaret hoang.