/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
afløser til logitch tastatur?
Fra : lillelyst
Vist : 584 gange
84 point
Dato : 14-06-14 21:20

Det bedste tastatur jeg har haft hed mx3000. Har desværre ikke kunne støbe et tilsvarende op, men er der nogen der ved hvad afløseren hedder og som er i handlen nu?
PS: Skal være en laser (med mus incl) og kun til brug til kontorbrug.

Accepteret svar
Fra : bjarnebr

Modtaget 94 point
Dato : 14-06-14 21:42

Jeg vil anbefale Logitechs K800 tastatur med en mus du syntes godt om, jeg tror nok det er det samme tastatur der indgår i Wireless Performance Combo MX800 sættet, men enhver Logitech mus kan kombineres med ethvert Logitech tastatur ved hjælp af Logitech Setpoint som kan hentes gratis på deres hjemmeside, jeg har selv et K800 tastatur og en god mus, de kører fortrinligt sammen.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 14-06-14 21:43

Glemte at skrive at du altid kan spørge Logitech Support til råds på tlf. 38323121

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 14-06-14 22:05

Takker for input.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 14-06-14 22:10

Det bedste tastatur jeg har haft og stadig har, er MX5500.

Koster mere end 2 æggemadder med tomat, men jeg synes det er det værd.

http://www.logitech.com/da-dk/support/wireless-keyboard-mouse-combo-mx5500?osid=14&bit=64

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 14-06-14 22:21

Mx5500 har jeg også haft kik på, men har desværre læst en del negative anmeldelser på produktet, fra brugerne selv.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 14-06-14 22:30

Så har jeg åbenbart været heldig, for jeg har aldrig oplevet problemer med det, og jeg har brugt det i foreløbig over 4 år.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 14-06-14 23:26

Sikkert, men jeg tror faktisk ikke at det kan købes nogen steder da det jo er udgået.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 15-06-14 10:00

Jeg har gravet lidt i mine fakturaer, og det viser sig, at det er 6 år siden jeg købte tastaturet, ikke 4. Og det er blevet brugt meget flittigt.

Hvor tiden dog flyver!

Hvis man graver en smule kan man sagtens finde nogle til salg, også hertillands. Det er ikke mere end 5 minutter siden jeg købte et for at have det i reserve.

Kommentar
Fra : lillelyst

Dato : 15-06-14 10:34

Ja jeg vil holde lidt øje med mulighederne. I mellemtiden har jeg så bestilt K800 udgaven og kan evt. bruge mx5500 som reserve hvis et godt tilbud skulle dukke op.
God weekend.

Godkendelse af svar
Fra : lillelyst

Dato : 15-06-14 10:34

Tak for svaret bjarnebr.