/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Scanner Glasrude
Fra : Surf
Vist : 646 gange
20 point
Dato : 06-12-01 17:00

min scanners glasrude er løs i den ene endne vi har prøvet
at sætte den på plads igen men bare efter en gang scannet
så gik den løs igen

findes der et special lim til sådan et glasrude

Accepteret svar
Fra : kjeldgaard

Modtaget 30 point
Dato : 06-12-01 17:44

Hej Surf,
Jeg har med held limet glasplader/hård plastik m.v. med en hurtiglim der hedder Loctite 401. (Pas på - den limer også fingre, hvis ikke man er hurtig). Jeg kan ikke garantere for, at den kan anbefales til en scanner med ring evt. til firmaet og hør: Loctite Denmark A/S tlf. 43 301 301.

mvh
Lise

Kommentar
Fra : summer

Dato : 06-12-01 20:25

En tanke?
Hvis kjeldgaard's løsning ikke kan la' sig gi' sig, har de garanteret limen i en forretning
der handler med akvarier. Jeg ved der er noget der hedder glassilicone. Selv bruger jeg en 2-komponent epoxylim når noget SKAL holde - pris 60-70kr. Kan købes mange steder.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 21:21

> findes der et special lim til sådan et glasrude

Der finder i hvert fald noget der hedder "glaslim" - om det kan hjælpe
dig ved jeg ikke, men prøv at spørg efter det hos et byggemarked eller
lign.

--
Venlig hilsen
Steffen V Petersen
svp#@bonbon.net (fjern #)

Den autodidakte empiriker...

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 22:07

Hvad med en gang silikone, det hæfter ihvertfald fint på glas.

Mvh. Brian

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> wrote in message
news:jwMP7.95$Q3.3076@news010.worldonline.dk...
> min scanners glasrude er løs i den ene endne vi har prøvet
> at sætte den på plads igen men bare efter en gang scannet
> så gik den løs igen
>
> findes der et special lim til sådan et glasrude
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>