/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
driverfejl
Fra : jjkandus
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 12-06-03 17:07

xp deaktiverer min driver til HP-brænder, der henvises til det muligvis er Easy CD Creator der har installeret den.
Det er en HP 9300i brænder

Kommentar
Fra : xou

Dato : 12-06-03 17:10

er det det der stå i enehåndtering under egenskaber for din brænder ???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 17:18

Easy cd creator fulgte med HP 8200 serien, så det kan være den også har været med HP 9300i
Hvis du prøver at lægge eks. nero ind i stedet kan det give ballade.
Emesen.

Kommentar
Fra : jjkandus

Dato : 12-06-03 20:01

hej xou
nej det kommer når jeg starter min pc op

Kommentar
Fra : jjkandus

Dato : 12-06-03 20:04

Til emesen
Jeg kan godt brænde cdér både med neo og med hp´s egne progammer, men jeg kan ikke komme af med den fucking fejmeddelse når jeg starter. jeg har på skift fjernet både det ene og det andet program.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-06-03 20:08

Dit problem er, som jeg har observeret på en maskine, at Nero og Easy cd creator ikke kan li' hinanden, og kan se at det andet program har været indstalleret.
Emesen.

Kommentar
Fra : jjkandus

Dato : 13-06-03 11:45

desværre nej, jeg kom først neo på efter at problemet opstod, som et forsøg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-06-03 13:19

Det er roxio so suporterer Easy cd...
Prøv afindstalér nero og så gå til roxio
http://www.roxio.com/en/index.jhtml;jsessionid=AXLL3JJ22QYHFLAQAMFRVQVMCACAYIV0?_requestid=57105
>new Easy cd update
Emesen.

Kommentar
Fra : jjkandus

Dato : 15-06-03 11:41

jeg har fået løst mit problem, ved at gendanne xp til et tidspunkt, hvor jeg endnu ikke havde installeret min hp brænder.

Derefter hentede jeg som der blev rådet til, på roxio en driver uden at jeg brugte den orignale CD, der åbenbar ikke var kompertibel med xp.

Nu kører skiddet som smurt.

tak for de gode råd