/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Clocke min playstation2 ?????
Fra : AI_PC_SUPPORT
Vist : 343 gange
42 point
Dato : 05-12-01 20:11

Hejza alle sammen.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan fanden jeg clocker min CPU i min playstation2.

MVH
Supporter online.subnet.dk

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 52 point
Dato : 05-12-01 21:11

Hej AI

Hmmm ,-Man kan da ikke clocke en CPU i en Playstation.
En playstions cpu er lavet specielt til playstationen og til privat brug! Desuden har en playstation ikke nogen bios, hvor man kan pille, vel?!
Du kan jo ikke få spil til PS2 der kører for langsom til at den kan trække det.
Det ville jo være dumt fra sony's side.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : AI_PC_SUPPORT

Dato : 05-12-01 21:41

Jeg beklager men jeg mener at jeg ved at det kan man godt!!!!
Jeg har læst det flere steder og selv set d

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 05-12-01 21:46

Hmm,--men hvad gavn skulle det egentlig gøre, hvis det kunne lade sig gøre ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-01 21:55

On Wed, 05 Dec 2001 19:10:48 GMT, "AI_PC_SUPPORT"
<AI_PC_SUPPORT.news@kandu.dk> wrote:

>Hejza alle sammen.
>Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide hvordan fanden jeg clocker min
>CPU i min playstation2.

Det tror jeg ikke du skal regne med at kunne, de konsoller jeg har
haft kigget på har en system clock som mere eller mindre styrer alle
enheder i maskinen, derfor vil en øgelse at CPU´ens frekvens påvirke
alle enheder i maskinen, dvs. inklusive den hastighed spillene blivet
afviklet ved og opdaterings frekvensen på TV udgangen.

---
Lasse Jensen [rdx at worldonline dot dk]
Linux, the choice of a GNU generation.

Kommentar
Fra : AI_PC_SUPPORT

Dato : 07-12-01 18:12

Så syntes jég det er mærkeligt at man kan ændre i system bussen???