/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD Drev
Fra : Surf
Vist : 489 gange
40 point
Dato : 05-12-01 17:07

min dvd-rom drev ved nogle cd programer starte ikke hver gang først når jeg skubber den ind 3et eller 4et gang går den i gang og jeg hadvet 3 spil engang
(som jeg fik bytte med et andet spil ) som alle var mærket med take 2 mærket
som jeg kun ku få installeret men jeg kun ikke starte spillet og jeg fik en
fejl meddelsel om at cd-rommet ikke var i men cd-rommet var i og spillet
er det oginallet spil og det var ret træls for de spil var nogel gode spil
nå det var det

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 05-12-01 17:15

Hej Surf

Har du prøvet at afinstallere dit DvD- drev og geninstallere igen ??? Måske skulle du også få dine drivere opdateret.
Hvilket mærke er dit DvD-drev ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 05-12-01 17:20

samsung og 12X DVD
Surf

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-01 17:52

Hej Surf
det kan tyde på at der er kommet støv ind i dit DVD drev,prøv at åbne drevet,og så bare pust alt hvad du kan derind,da det er på laserhovedet der kan være samlet støv
Prøv også at geninstalerer det program der hørte med din dvd drev
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-12-01 19:45

Surf wrote:
> min dvd-rom drev ved nogle cd programer starte ikke hver gang først når
> jeg skubber den ind 3et eller 4et gang går den i gang og jeg hadvet 3
> spil engang
> (som jeg fik bytte med et andet spil ) som alle var mærket med take 2
> mærket
> som jeg kun ku få installeret men jeg kun ikke starte spillet og jeg fik
> en
> fejl meddelsel om at cd-rommet ikke var i men cd-rommet var i og spillet
> er det oginallet spil og det var ret træls for de spil var nogel gode
> spil
> nå det var det

For det første, så ta' dig lige sammen i skolen og lær det danske sprog
og grammatik(!) -For det andet, hvad er dit spørgsmål? Det fremgår ikke
tydeligt af dit indlæg.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 05-12-01 21:35

Til Rene Jensen

Hvad bilder du dig ind at overfalde en Bruger på kandu på den måde !!!!!!!!!!!!!! Jeg kender ikke personligt Surf,-ved ikke hvorfor han staver som han gør ,-men det kan da ikke vedkomme dig at fare op og fordømme Surf for den måde han staver på. Måske er Surf Ordblind har du tænkt over det ? Skal der ikke være plads til alle !!!!!!!!?? Hvis du ellers vil tage dig tid, til et kik i Surf`s profil, så står der rent faktisk at han er 42 år gammel.
Udover det, er vi åbenbart et per stykker der godt kan forstå hvad spørgsmålet går ud på.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-12-01 22:18

Til Rene Jensen
Jeg kunne ligeså godt have kopieret Parkenss kommentar herned,for det er faktisk det samme jeg mener
Hvad bilder du dig ind,man kan da ikke bare tillade sig at generer andre mennesker man ikke kender-herinde på Kandu er vi alle sammen velkommen,og når både Parkenss og jeg kan forstå spørgsmålet fra Surf,så kan du vel også
Ellers så skal du søge om at få dine skolepenge tilbage igen.
vis dig som en mand,og kom med en kommentar hvor du siger undskyld til Surf
sådanne nogle kommentarer som dine er virkelig noget der kan sætte mit P.. i kog
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 13:30

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nwrP7.3253$z4.373992@news000.worldonline.dk...
> min dvd-rom drev ved nogle cd programer starte ikke hver gang først når
> jeg skubber den ind 3et eller 4et gang går den i gang og jeg hadvet 3
> spil engang

Hvor gammelt er dit drev og hvad er det for et mærke.
Måske det simpelthen er "slidt op".

Leony

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 13:34

"Surf" <Surf.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:nwrP7.3253$z4.373992@news000.worldonline.dk...
> min dvd-rom drev ved nogle cd programer starte ikke hver gang først når
> jeg skubber den ind 3et eller 4et gang går den i gang og jeg hadvet 3

Hvor lang tid venter du inden du skubber cd'en ud og smider den ind igen.
Der skulle gerne gå 15-20 sekunder, da drevet lige skal have tid til at
registere at du har puttet en cd i.

Leony

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 06-12-01 13:38

"René Jensen" <rene.jensen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:3C0E6B11.B2628B09@adslhome.dk...

> > min dvd-rom drev ved nogle cd programer starte ikke hver gang

> For det første, så ta' dig lige sammen i skolen og lær det danske sprog
> og grammatik(!) -For det andet, hvad er dit spørgsmål? Det fremgår ikke
> tydeligt af dit indlæg.

Der skal vel være plads til os alle på usenet.
Problemet er da skrevet som noget af det første.

Leony

Hvis du kan acceptere og leve med Windows kan du vel også leve med at
mennesker er forskellige.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 06-12-01 14:58

den var med i pcen da jeg købte den her i år og
mærket er en samsung 12X og jeg lade den også
komme helt ud før jeg skubber den ind igen

håber det er nok

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 40 point
Dato : 06-12-01 21:24

Hej Surf

Som jeg har skrevet tidligere, så afinstaller dit DVD drev,-genstart din PC,--geninstaller dit DVD igen. Så skulle det gerne køre.

Hvis du mener der er noget "Fysisk" galt med dit CVD -drev,--så har du jo heldigvis stadig Garenti på dit System.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 06-12-01 22:19

Undskyld >>DVD selvfølgelig.

Parkenss

Kommentar
Fra : bullit

Dato : 08-12-01 11:22

Rene Jensen

Som andre brugere der allerede har fordømt dine udtalleser til Surf, det gør jeg også, vis dig som et mandfolk, kom med den undskyldnyng.

MVH.
Bullit

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 09-12-01 14:52

utulig nok så køre den meget godt i win xp home min dvd drev

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 17-12-01 05:54

lige en rettesel den er stadigvæk sådan jeg tror jeg vil købe en ny dvd drev