/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mac Book Pro problemer
Fra : EA_HS
Vist : 383 gange
10 point
Dato : 16-10-13 11:56

http://www.kandu.dk/Spg168974.aspx

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål,..

Citat
Jeg har hentet et nyt modem G4 hos Telenor og det virker, men så kom det næste problem at jeg
ikke kan installerer software, da den spørger om en adgangskode. Ham jeg har købt den af mener
ikke han havde indtastet et kodeord. Nu venter jeg svar fra ham ellers skal jeg have fat i eksperter
der ved hvordan man sletter det at den spørger om en adgangskode.

vic200 .. hvordan vil du så finde hjælp til det,.. ?
når din Tålmodighed udløber efter kun 2 3/4 time,..

nu har jeg ellers brugt hele formiddagen på et finde et svar til dig, !
men det må jeg vel bare skrive på som,.. 'spildtid',.. ikk' ?

ved godt du ikke har spurgt mig,... direkte,..
det var mere for kandu.dk brugere som helhed,.. !

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-10-13 13:02

Citat
Ham jeg har købt den af mener ikke han havde indtastet et kodeord.

- typisk hælergods...

- min MacBook Pro har altid krævet kode hvis man skal åbne som Admin...