UPS... for søren da,.. det er jo Telenor !
http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobilt-bredbaand/kom-godt-i-gang/?icid=megadropdown_kundeservice_mbb_kom_godt_igang
1) Sæt simkortet i dit USB-modem
2) Sæt USB-modemmet i din computer og følg vejledningen på skærmen
Der sker ikke noget, når jeg sætter USB-modemmet i
- Prøv at sætte USB-modemmet i en anden USB-port på computeren.
- Fjern eventuelle forlængerkabler eller USB-hub, så modemmet sidder direkte i computeren.
- Tjek om simkortet sidder korrekt i dit USB-modem.
Der kommer ingen vejledning på min skærm
Starter installationen ikke automatisk kan du selv starte den:
Har du Mac
- Find og klik på drevet med Telenor logo i Finder eller på dit skrivebord.
3) Indtast din 8 - cifrede pukkode
Har du brug for hjælp
... Jeg bliver ikke bedt om at indtaste min pukkode
Tjek om simkortet sidder korrekt i dit USB-modem.
4) Vælg en personlig pinkode på 4-8 cifre (udelukkende tal)
5) Klik på “Opret forbindelse” - og så er du online!
Har du brug for hjælp :
Mit USB-modem er installeret, men jeg har ikke netforbindelse
- Du har måske ikke signal - prøv at bevæge dig rundt i huset eller lokalet for at finde dækning.
Har I andre forslag til, hvad jeg kan gøre?
- Prøv en anden computer for at se, om problemet er det samme
- Prøv at afinstallere og geninstallere Mobilt Bredbånd programmet
- Hvis du har haft Mobilt Bredbånd hos en anden udbyder, skal du afinstallere dette.
Virker det stadig ikke?
Ring til os på 72 100 100
Hjalp denne side dig?
Ja / Nej ?