/ Forside/ Interesser / Rejser / Andet rejser / Spørgsmål
10  EA_HS 370
Lufthavnsparkering
Fra : ttharald
Vist : 813 gange
50 point
Dato : 15-08-13 18:36

Er der nogen som kan fortælle, om det er muligt at langtidsparkere i nærheden at Tårnby station, så jeg undgår de høje parkeringsomkostninger i Kastrups parkeringsanlæg?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 15-08-13 18:53

Med fare for mit helbred.......

Tog og Metro kører lige lukt ind i terminal 3.

Kommentar
Fra : semmer

Dato : 15-08-13 19:06

Vi parkerer altid på BB Hotel i Kastrup
500 m fra Airporten
hvortil bus går - næsten fra dør til dør

Vi bruger den både når vi er i Japan 2-3 uger
og for en 2-3 dage på fabrikken i Italien

Det samme gør mange andre efterhånden
så til tider er langtidspakering desværre udsolgt

Mvh - SEM

Tomiko & Svend-Erik Mortensgaard

JapanskeDanmark GmbH ug

www.japanskemoebler.dk
www.japansktoilet.dk
www.japanskte.dk
www.sushikursus.dk
www.japanskedanmark.dk

kontoret-at-japanskedanmark.dk
Tlf 3529 4200

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-08-13 19:56

Det er ofte billigere parkeringer på hoteller i nærheden af lufthavne,
vi kender ikke dem i Kastrup, hvor vi har familie,
men vi har kendskab til gode parkerings muligheder i Hamborg...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-08-13 20:01

Alternativt kan du da bare parkere på en lille side gade, hvad med Torfavej hvor jeg engang boede?
Og så tage en taxi til lufthavnen, langt underhalv pris...

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 50 point
Dato : 15-08-13 20:39
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-08-13 20:55

Den er mægtig, at parkere hos BB hotel...........................hvad nu hvis de opdager at du ikke er en af gæsterne.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-08-13 21:20

Pas meget på med at parkere på de små veje nær lufthavnen. Der står nogle bitte små skilte i yderkanten af området, som forbyder parkering over (2?) timer. Jeg overså det og fik 6 bøder for parkering i 14 dage. (Jeg kører nu endnu uafsluttet sag mod dem. Mener kun de kunne give mig én bøde.)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-13 21:27

Eyvind du bare, det er muligt at langtidsparkere hos BB Hotel uden at overnatte, men det er ikke gratis,men sikkert billigt.

Første "nat" kr. 140, efterfølgende kr. 30

Langtidsparkering uden overnatning kan bestilles på nedenstående formular.

Vær opmærksom på, at bestillingen først gælder fra kl. 13 på ankomstdagen og at bilen igen skal være fjernet inden kl. 11 på afrejsedagen.

Husk, ved langtidsparkering kun at booke samme plads i hele perioden, da man ikke har mulighed for at flytte bilen i perioden.

Parkering uden for de bestilte tidspunkter medfører ekstra udgifter til fjernelse af bilen.

http://www.bbhotelkastrup.dk/

ttharald

Hvor i landet kommer du kørende fra?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-08-13 21:36
Kommentar
Fra : ttharald

Dato : 15-08-13 22:53

@ ans
Jeg kommer fra Kalundborg

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 16-08-13 08:13

hvorfor ikke bruge 15 og 17 det er ikke så dyrt og så går der busser ca hver 15 minut de er gratis

http://cph.dk/CPH/DK/MAIN/Parkering+og+transport/?gclid=CP-Qq76ngbkCFYjC3godHhUA4g

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-08-13 08:52

Ok Ans, det viste jeg ikke.
Der er altid nogen som gider, at hente og bringe os......................gratis.
Vi har lige været i Tyskland og boet på et B&B hotel i Kiel, hvor man bare kunne sætte bilen, på deres parkeringsplads.
Nu har jeg kigget i deres prisfolder, og der står ganske vist, at der skal betales for parkering på nogle hoteller.
Så nu må jeg lige tørre det af og nøjes med et

Godkendelse af svar
Fra : ttharald

Dato : 16-08-13 09:41

Tak for svaret katekismus.