/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Pc eller server til 2 brugere
Fra : Jens_Henri
Vist : 479 gange
87 point
Dato : 16-04-13 01:34

Hej...
Grundet ringe plads søger vi en løsning, hvor 2 (eller flere brugere) kan benytte en PC eller Server på samme tid - uden at genere hinanden

Jens_Henri

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-13 10:41
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-13 11:04

Det bliver du lige nød til at uddybe.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-13 11:07

Citat
hvor 2 (eller flere brugere) kan benytte en PC

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-04-13 11:23

Det er så Jens_Henri der bliver nød til at uddybe sit spørgsmål lidt.

Kommentar
Fra : Jens_Henri

Dato : 16-04-13 17:37

Vi har brugfor en stationær; hvor vi kan tilslutte skærm tastatur og mus dobbelt.
Og vi arbejder med forskellige ting, men samtidigt.
Vi står overfor at skifte nuværende udtjente fladbare, men vil gerne have noget hurtigt tobrugersystem

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 17-04-13 09:51

Man kan ikek være to der arbejde på samme computer på en gang, heller ikke selv om det er en server.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 87 point
Dato : 17-04-13 11:24
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-04-13 11:27

Godkendelse af svar
Fra : Jens_Henri

Dato : 17-04-13 12:14

Tak for svaret mig-selv.
Det var et virkeligt godt svar
Hilsen Jens

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-04-13 12:21

Ved så ikke hvad det hele koster, men der skal vist ofres lidt penge på nogle skærmkort og program,
men smart er det trods alt, hvis ens pc har kræfter til det