/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
LiteOn LTD-165 eller LTD-1634-01 ?
Fra : Kinajumjum
Vist : 339 gange
50 point
Dato : 06-06-03 04:46

Jeg står og skal købe nyt DVD-drev, og vil gerne have det bedste af de to!
For et par måneder siden fandt jeg forskellen på de to.

Nu kan jeg ikke huske hvor jeg fandt forskellen - de er begge 16xDVD/48xCD.
Det er vist noget med nogen DVD-formater, eller lign. Er der nogen der kan hjælpe?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 50 point
Dato : 06-06-03 09:17

Hmm.

Hvis man sammenligner de to drev på edbpriser ser det ud til LTD-1634-01 har digital out og kortere reaktionstid

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 06-06-03 10:30

IIH, for pokker - jeg var på EDB-priser igår.
Det ku jeg ikke se. Jeg må have et kursus. >:-@

Tak, srhansen.

Godkendelse af svar
Fra : Kinajumjum

Dato : 06-06-03 10:32

IIH, for pokker - jeg var på EDB-priser igår.
Det ku jeg ikke se. Jeg må have et kursus. >:-@

Tak, srhansen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-06-03 12:00

Haha, det sker for os alle engang imellem

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 06-06-03 15:35

Jeg har givet dig point'ne, for det var svar nok.

Jeg er nu alligevel sikker på, at jeg fandt nogle datablade på de to drev for (en eller) et par måneder siden.

Der stod noget med forskellige formater.. at LiteOn + andre producenter i Asien er gået sammen om en fælles standard.
Og at det ene af drevene understøtter denne standard. Det andet gør ikke.
Men indtil nogen kan bekræfte min påstand, er jeg i tvivl.