/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mini video optager til memorykort
Fra : viskinge
Vist : 499 gange
200 point
Dato : 10-01-13 18:19

Er der nogen der ved hvor man kan skaffe en lille (fysisk mål) videooptager til feks flashkort.

Den skal optage en ekstern videokilde. Ligge optagelsen på et memorykort (ligegyldigt hvilken slags, eller USB stick)

Jeg kan se at Sandisk har (eller har haft) en der hed V-Mate, men kan ikke finde nogen der forhandler den.

MVH

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-01-13 12:33
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-01-13 18:29

Ja, dem har jeg set mange af, men kan ikke se om den kan optage en extern video kilde, som jo var en af betingelserne.

Måske kan den ombygges, så den kan optage en extern videokilde.

MVH

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-13 18:05

Hvo'n gik det, har du fundet en løsning?!

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 25-02-13 18:27

Nej, endnu ikke.
Har fundet et nogle stykker på e-bay, men er ikke helt sikker på om de kan det, jeg vil have dem til.

Kigger stadig videre.

MVH