/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ps2 i bilen
Fra : rasmusandersen2
Vist : 959 gange
64 point
Dato : 04-06-03 19:52

er der en måde eller findes der en måde så man kan spille ps2 i bilen

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 04-06-03 23:23

ja det kan du nemt..! du kan leje et sæt hos "bildillen" og sikkert også købe det men er nok dyrt..

http://www.bildillen.dk/?mode=text&ID=35

Nederst til højre for billedet står det.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 06-06-03 13:25

jeg har selv en ps2 så det ville være åndsvagt at bruge penge på det igen så har jeg jo to ps2er hvor jeg kun kan bruge den ene

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 06-06-03 13:26

jeg tænkte på en eller anden omformer eller sådan noget

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-06-03 18:59

2 stk ps2..? nej du skal købe skærmen hvor du både kan spille med din egen ps2 og se film..

Kommentar
Fra : na12

Dato : 09-06-03 10:50

man kan købe en omformer der laver 12V om til 230V, og så kan du tage den inde fra stuen med, og i dag kan man jo købe fjernsyn til 12V, det er en måde at gør det på.

Kommentar
Fra : rasmusandersen2

Dato : 08-10-04 14:09

tak for de mange svar men ville i være betænklige ved at havde ps2én til at køre med en disk i mens man kører