/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
PDA IPAQ H3800
Fra : pabloj
Vist : 400 gange
300 point
Dato : 15-11-12 12:41

Hej.
Jeg har problemer med forbindelsen fra min pc til PDA, efter jeg har skiftet fra winXP til win7.
Jeg har installeret Windows mobile enheder på pc'en.
Hver gang jeg sætter PDA'en til, henter den driver og installerer den, men jeg kan ikke få forbindelse til den.
Jeg har prøvet at køre programmet i forskellige kompabilitetstilstande, det virker ikke.
Hvad kan jeg gøre?

Jes

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-12 13:41

Havde engang samme problem, det løste jeg ved at bruge dette
http://www.goodsync.com/da/
min hentede dog ikke drivere, den kunne bare ikke komme i kontakt med min pc

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-11-12 14:04

Den kan ikke se PDA'en stadigvæk.

Jes

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 150 point
Dato : 15-11-12 16:23

Så har jeg ikke mere at give af.
Bortset fra prøv Start - Enheder og Printere - tilføj enhed

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-11-12 17:31

Det har jeg prøvet den indlæser driveren, men meddeler at den ikke kan starte.

Jes

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 15-11-12 21:43

Jeg har løst problemet ved at bruge en gammel bærbar med WinXP til det.
Verdensfirmaet Microsoft er ligeglad med det!

Jes

Godkendelse af svar
Fra : pabloj

Dato : 15-11-12 21:52

Tak for svaret mig-selv.
Tak for indsatsen, det var ærgerligt det ikke virkede.

Jes

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-11-12 23:15

Så skulle du ikke lukket, har du prøvet Windows Virtuelle Maskine? den kører en kopi af XP
Har prøvet det, men sikke noget fis de har lavet til gamle og umulige programmer!
Citat
Verdensfirmaet Microsoft er ligeglad med det!

Prøv Win8 og du mindst dobbelt skuffet.
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/