/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Harddisk dock
Fra : o.v.n.
Vist : 587 gange
100 point
Dato : 27-10-12 22:37

Hej vil i hjælpe mig med at finde en dock til mine IDE harddiske, alle dem jeg selv har fundet indtil nu er til S-ATA, det må gerne være en som har plads til 4 harddiske men mindre kan også gøre det

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-12 23:02

Måske et bud, selv om den kun er til een af gangen

http://www.mm-vision.dk/produkter/vis.asp?varenr=654509&menu=pc

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-10-12 10:54

Tak for svaret Tordenkalven. der er sikkert ikke nogen anden løsning end 1 ad gangen + dem som kan sættes ind i computeren, de nyere bundkort har kun et stik til den slags oldsager så det begrænser hvad jeg kan have indenbords

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 29-10-12 11:00

selv tak

selv om jeg bor ved Aalborg har jeg god hjælp af MM-Vision, så ring til dem og se om ikke de har en af dem du efterlyser med plads til flere

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 03-11-12 21:33

Så først dit spørgsmål vedr. harddisk dockingstation, efter du havde lukket spørgsmålet.
Har du set dem her ?

http://www.nierle.com/s01.php?shopid=s01&sp=dk&ag=1&pp=sucheaug&aug=86&ug=86&hersteller=&ug2=517&sortierung=topseller

Et par af dem kan både ta’ 2.5” / 3.5” SATA og 3.5” IDE. Samt både USB og eSATA forbindelse.
Jeg har selv tænkt på at købe en på et tidspunkt.
Jeg har handlet med firmaet flere gange uden problemer.

Gambrinus

PS : Du har lukket for private meddelelser i Kandu ? ? ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-12 16:44

Citat
Du har lukket for private meddelelser i Kandu
ja for alle andre end favoritter og du er lige blevet favorit bruger så du kan skrive private indlæg.
Nierle er flere gange blevet anbefalet på Kandu, jeg studerer lige mulighederne i dit link, det ligner noget som jeg kan bruge

Kommentar
Fra : Gambrinus