/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
htc legend
Fra : bjs1948
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 09-10-12 00:13

hej jeg har købt en htc legend brugt men kan ikke forstå at når den går i standby eller dvale eller hvad det nu hedder så skal man trykke på powerknappen for at få liv i den igen er det normalt eller er den istykker ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-10-12 06:22

Det er meget normalt, det skal man os på en wildfire!

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 50 point
Dato : 09-10-12 08:34

helt ok gør gør de altid. for at spare på strømmen. kan slås fra men det er ikke at anbefale.
Jeg bøvler lige med min i disse dage også HTC legend, tror den er 4 år det er jo længe på det her marked.
Jeg har et spørgsmål kørende om at roote den her på siden:
http://www.kandu.dk/spg164298.aspx
hilsen Steen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-12 09:49

Skærmen bruger jo 70-80% af strømmen.

Medmindre man har sat en låsekode ind kan den også finde på sjove numre hvis man har skærmen ind mod låret i en bukselomme mens man går, ligesom at falde i søvn når man har fingrene på et tastatur.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-10-12 14:21

Plejer at opdage det den varmer ind mod låret hej hej
spar på strømmen ellers holder batteriet kun et døgn.
nogen af jer der har rooted den??
steen

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-10-12 14:59

2 døgn absolut max er gældende for alle smartphones, det er kun de nyeste af et par få mærker som de har fået op på 4-5.

Den opdaterer desuden hele tiden, når man åbner den kan man se at visse opdateringer er fuldført, hvilket har brugt strøm.
Slå Wifi-søgningen fra da den bruger ressurcer.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-10-12 20:45

Ja det er rigtigt, og så er der en del opdateringer der ikke kan flyttes til SDcardet.
Dem har JEG så ikke plads til at få opdateret, Har så linien foroven fuld af disse mangler.
sletter dem og næste dag er de der igen.
Derfor mit spørgsmål ovenfor. Jeg tror at hvis man rooter den kan man kan man lave om på pladsen så noget af sd Kortet kan mountes til den interne partionen. Det var planen om det kan lade sig gøre lader vi komme an på en prøve.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : bjs1948

Dato : 10-10-12 09:41

Tak for svaret stone47.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-10-12 09:51

selvtak vi ses