/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Køb af et ApS firma
Fra : frthah
Vist : 1100 gange
300 point
Dato : 30-09-12 10:12

Hej Kandu'er

Er der nogen som er Revisor/ Advokat som har en klient der vil lukke et Aps firma, en person som ikke har tid til den eller lign.?
Eller jer sndre som ved hvor man kan finde en virksomhed der er til salg.
Jeg er på udkig efter en, så jeg ikke skal begynde helt forfra.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-12 10:20

Citat
Ubesvarede

- Besvarede

- Annullerede

- Slettede

Ialt

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 30-09-12 10:23

Ja... Jeg stiller ikke mange sp herinde, som mange andre her i rummet.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-09-12 10:26

Det handler nu om for mange annulerede spørgsmål.

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 310 point
Dato : 30-09-12 10:41

Det kan du her http://www.virksomhedsborsen.dk/Virksomheder-til-salg.asp?gclid=CLXf3-nz3LICFY-6zAod200AuA.

Men tænk lige over hvorfor de vil sælge og var det ikke en idé at finde ud af hva du gerne vil arbejde med.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-09-12 12:19

Google

Køb aps

Så kommer der masser af muligheder

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 30-09-12 15:39

Ved køb af skuffeselskaber, så er der der flere advokater, der hjælper med dette.
F.eks.
http://www.stakemann-videncenter.dk/hvad-er-et-skuffeselskab/

http://www.retssal.dk/?page=emne&id=710&indexid=137

Måske kan du have glæde af dette link også

http://issuu.com/vaeksthus/docs/koeberhaefte

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 02-10-12 10:02

Formålet med at købe et selskab som snart skal likvideres kan være mange. Likviditets behovet kan være mindre, end for at købe et skuffe selskab. ( et skuffe selskab er et selskab som er oprettet uden drift)
Bare husk at der kan være skjulte lig i lasten på et selskab som snart skal lukke, der er jo nok ikke foretaget revision af selskabet, men kun assistance og ved denne erklæring står ledelsen selvstændig for om tallene i årsrapporten er fyldestgørende.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 02-10-12 10:03

PS vi får vel ca. 2-4000 for at lukke et selskab, hvorfor skulle vi bruge tid på at sælge til dig ?

Godkendelse af svar
Fra : frthah

Dato : 02-10-12 15:32

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.

Kommentar
Fra : frthah

Dato : 02-10-12 15:36

Snap til:

Jeg søger en ApS fordi jeg vil slippe for at betale de 80.000 hvis muligt.