/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Nyt vedr. mit USB
Fra : 1991
Vist : 664 gange
500 point
Dato : 30-09-12 09:43

Jeg fik IKKE lavet min USB med skrivebeskyttelse.

Jeg har her til slut en 16 GB som skriver skrivesbeskyttet - selv om jeg har lavet den til ntfs.

Den skriver bare skrivebeskyttet - udførlig kommentarer vil jeg gerne have.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-12 10:27

Har du mulighed for at afprøve den på 16 GB på en anden PC?

Og du er helt sikker på der ikke er en "lille" knap/dims der kan låse usb nøglen?!

Prøv evt at formatere den med
HP USB Disk Storage Format Tool
http://www.softpedia.com/progDownload/HP-USB-Disk-Storage-Format-Tool-Download-123786.html

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 30-09-12 11:16

Jeg lagde filen over på USB og ville køre den men den skriver noget med administrator rettigheder.
?????

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-12 11:47

Hvordan fik du lagt den på usb når du siger den er skrivebeskyttet?!

Højreklik på fil og kør som administrator.... hvis den mulighed er der!

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 30-09-12 13:41

Jeg kan ikke køre som administrator ??? Hvordan ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-12 14:47

'Højreklik på fil og kør som administrator.... hvis den mulighed er der!'

Det kan du så ikke.

Sådan overtager du ejerskab af filer eller mapper i Windows XP
http://support.microsoft.com/kb/308421

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 30-09-12 17:33

Jeg har Windows 7 - er det det det samme ??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-09-12 18:36

Add "Take Ownership" to Explorer Right-Click Menu in Win 7 or Vista
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/add-take-ownership-to-explorer-right-click-menu-in-vista/

Download TakeOwnership.zip og pak den ud og dobbeltklik på den for at flette den ind i registret!
http://www.howtogeek.com/downloads/TakeOwnership.zip

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 07-10-12 11:54

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 07-10-12 13:45

Tak for svaret Klaudi.

DET MÅ DU UNDSKYLDE - DEET GIK I ORDEN MED DIN HJÆLP.
jEG HENTEDE DE FILER OG SÅ VAR DET LØST.
JEG FORSTOD DET IKKE - MEN SKIDT.
TAK FOR DET.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-10-12 14:16

Velbekomme, godt det virker