/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Mere hukommelse på min tablet ??
Fra : WonderfulQ
Vist : 525 gange
50 point
Dato : 19-07-12 23:47

Jeg har købt en ZTE light tablet. Kan man få mere hukommelse på den på en eller anden måde ?? Den skriver hele tiden at hukommelsen er fuld. Jeg har et 32 gb hukommelseskort i den. Intern hukommelse er på 512 mb. Jeg kan ikke engang downloade fra google play til den, da den så skriver at den er fuld. Jeg vil jo bare downloade, og så flytte til kortet - men det dur ikke. :(
Der er android 2,2 på den.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 19-07-12 23:48

Nej hov - det er kun et 16 gb hukommelseskort der er i. :)

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 19-07-12 23:52

http://www.mobiltjek.dk/mobiltelefoner/zte-light/

Med ZTE Light er der sat nye standarder prismæssigt for de populære tablets. ZTE Light har en 7" TFT touchskærm og minder på mange måder om Samsungs nye Galaxy Tab, dog får du en mindre processor og så benytter ZTE Light version 2.1, istedet for den nyeste 2.2 version af Googles Android platform. Kan du leve med det, så får du tilgengæld en flot og funktionel tablet, til en utrolig billig pris, og uanede muligheder med diverse applikationer fra Android Market.

ZTE Light har indbygget Wi-Fi, 3 megapixel kamera og GPS navigation. Det hele er pakket ind i et flot slim design og tabletten vejer godt 400 gram. Tabletten leveres med et 8 GB Micro-SD hukommelseskort og er kompatibel med kort op til 32 GB.

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 20-07-12 00:33

Jo tak for info. Men alt det der ved jeg godt. :)
Men kan man få mere intern hukommelse i den ? Og den har android 2,2. Det står inde i : om telefon.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 20-07-12 00:38

internhukommelse nej det kan du ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-12 01:10

Android enheder ligner lidt hinanden, på min smartphone kan jeg i Indstillinger - Apps åbne og vælge om nogle apps skal være på den interne eller på hukommelses kortet, det bør du også kunne og få fri plads til nye apps som så også kan flyttes og så videre, ikke alle apps kan flyttes men en stor del af dem jeg har kan flyttes og er flyttet, fordi jeg også ret hurtig løb tør for plads på den interne hukommelse

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 20-07-12 01:15

o.v.n
har en pointe der burde være noget der heder noget alla indstillinger //programmer // administrer programmer ..... her burde du kunne klikke på de forskelige programmer du har og evt flytte nogle af dem til hukomelses kortet....

håber dette hjælper dig lidt
hilsen fox

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 20-07-12 07:14

Flyt alle de App's du kan til dit SD kort, for at spare så meget som muligt på den interne hukommelse!

https://play.google.com/store/search?q=SD&c=apps

Bruger selv den øverste på listen!

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 20-07-12 10:29

Alt der der ved jeg godt. Jeg har nemlig os en Sony Ericsson Arc. :)
Jeg har flyttet ALT hvad der kan flyttes til sdkortet. Men der er alligevel kun 5,14 mb hukommelse tilbage. :( Og de fleste ting på google play er jo langt over det. :(

Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 20-07-12 10:52

dogvillestar - den så virker da ikke helt rigtig. Den siger at facebook ligger på telefonen. Det gør den ikke. Kan jeg tydeligt se under programmer.