/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
ekstra usb stik i front.
Fra : Melander
Vist : 578 gange
50 point
Dato : 01-06-03 09:08

hejsa..

jeg har fået mig sådan et lille usb ramstik, men der er ikke plads til den bag på min pc, og det er også lidt bøvlet at skulle derom hele tiden, men så kan jeg i tanke om at jeg havde set sådan en lille kasse der passer i størrelse med et diskettedrev, til at sætte i fronten med 2 usbstik i, men nu kan jeg ikke finde det igen, er der nogen der kender dem og ved hvor jeg kan få fat i sådan en....

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 01-06-03 09:17

Hej Melander,

Jeg går ud fra at du kan købe det i en hver computer foretning. Aldi har af og til gode tilbud.....

Mvh,
Henning, Holland *<

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-03 09:38
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-03 10:12

Funny!
Dette spørgsmål viser (3) i besvarelse, men her er kun 2. Måske fordi jeg blev smidt af nettet i mit 1'ste svar?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-03 10:45

clan>>du skal nok få dine point, men er det lige meget om jeg vælger usb eller usb 2

Accepteret svar
Fra : Rustica.dk

Modtaget 60 point
Dato : 01-06-03 10:52

Hov stop inden du giver point, så se lige her 99,-
Og den virker vildt godt, og så er der også firewier i !!

http://www.cyberbox.dk/index.php?menu=cm0500&gruppe=front

Håber at jeg når det
Vil jo gerne prøve at få point LOL

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-03 10:57

rustica>>ok der var jeg nok lige hurtig nok, fed side den der, meeeen hvad kan jeg bruge firewire til????

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-06-03 11:01

Vil lige supplere med at sige at det er ligemeget om du vælger usb 1.0 usb 1.1 eller usb 2.0, alle usb stik er de samme

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 11:06

Du har ret, måske skal du ikke lige nu bruge Firewire til noget, men tro mig det kommer !!
Jeg har faktist lige lånt en DVD-brænder som køre på Firewire Mega nice...

Men så er du jo fremtids sikret !

2 usb i front er også rigeligt ! (En til Mobil lader + en til usb-stik)

Skriv bare igen hvis vil.....
Rustica.dk

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-03 11:12

Melander... du giver bare points til den/det svar, som er mest brugbart for dig, det er mest fair
Hygge... og fortsat god weekend til jer alle sammen
Søren / CLAN

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-06-03 11:13

kan alle de usb produkter man ligger inde med, køre på usb 2, som jo er meget hurtigere end usb 1

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-06-03 11:13

NB: Hvis det er prisen du skal afgøre på så koster den billigste 49,- fra min henvisning, men så skal du selv i gang med en boremaskine & fil

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 01-06-03 11:44

Nej Melander det kan de ikke, men de kører uden problemer på din usb 2.0 port hvis det er det du mener

Eks. usb 1.1 tastatur har ikke brug for den store båndbredde usb 2.0 leverer og arbejder ved sin egen lave USB 1.1 båndbredde. Tastaturet kan dog uden problemer sidde i en usb 2.0 port f.eks sammen med en usb 2.0 mus der heller ikke bruger særligt meget båndbredde, selv om den er usb 2.0 kompatibelt.

Det fungerer på den måde at hver usb port der udgår fra dit motherboard har en båndbredde på 460kb/s (tror jeg det er). På hver af disse porte kan du så hænge ligeså mange blandede usb produkter du vil usb 1.0, usb1.1 og usb 2.0, men de vil alle dele båndbredden på denne port. Har du derfor en USB 2.0 harddisk kan det være smart at hænge den på sin egen port, da den jo så ikke skal dele båndbredde med de andre. Ligeså kan du hænge mus, tastatur og printer på en anden port, da de sagtens kan deles om en båndbredde. Fordelene ved usb er virkeligt overvældene og jeg er selv meget glad for det.

Håber det forklarede lidt

mvh srhansen, der nu vil tage på fisketur i det gode vejr.

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 01-06-03 13:11

Tak for svaret Rustica.dk.

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 01-06-03 13:33

NP er da altid klar på at svare hvis det kan hjælpe andre

God vind med at få købt den font !

Og fortsat god weekend & sommer !

Rusticadk

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 02-06-03 19:12

ajjjj ved i nu hvad, i kunne godt have sagt at der skal være mulighed for at sætte flere usb stik på bundkortet, og det aner jeg da hujende om der gør.....øvøvøvøvøvøvøv