/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Google Play Butik på min tablet. !?!?
Fra : WonderfulQ
Vist : 786 gange
140 point
Dato : 08-07-12 18:52

Jeg har købt en archos 70 internet talet og har lige opdateret den til den nyeste firmware : 2.4.83. Hvordan får jeg den til, at kunne gå på Google Play Butik. ?!!? Den skriver, at min enhed ikke nunderstøtter.

Er det noget gammelt L*** og må jeg så helt undvære Google Play Butik eller er der en måde, at installere det på den ?!

Håber nogen kan hjælpe. :)

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 150 point
Dato : 08-07-12 19:13
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-07-12 19:18

Hejsa, ja det er noget lort og det er lorte tables som den der gør at folk tror tablets ikke kan bruge til oget fornuftigt, bare husk at det er ligeså meget en tablet som en fastnet-telefon er en smartphone... Du spurte selv :)

Men her er beskrivelser af hvordan du får google play på den.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 08-07-12 19:18
Kommentar
Fra : WonderfulQ

Dato : 08-07-12 21:03

JanusN - du er en skat.
Det virker !!!

Nu var det faktisk min søsters men var nemmest at skrive at det var min. Jeg har også købt en. Den kommer med posten på tirsdag - og hvis den heller ikke virker er det så ok jeg skriver til dig for hjælp. Måske jeg kan selv - men hvis nu ??
Det er en zte light tablet.

Godkendelse af svar
Fra : WonderfulQ

Dato : 08-07-12 21:04

Tak for svaret JanusN.