/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Digital camera
Fra : jensviggo
Vist : 554 gange
50 point
Dato : 12-06-12 09:35

Jeg har for et stykke tid siden fået et Casio EX-ZS5 Camera i gave, jeg bruger det jævnligt- ingen problem. På DVDén der fulgte med er der forskellige funktioner man kan installere, men den jeg synes kunne være til nytte er Vituriel Painter 5LE for Casio, men når jeg forsøger at installere, bliver jeg bedt om at indtaste registreringskode, men hvor finder jeg den, jeg har registreret produktet på Casios hjemmeside

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-06-12 09:51

Står der ikke et nummer på label? Se i bunden af camera.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-06-12 10:01

Registreringskode kan også stå med en label eller påtryktt det omslag som cd en blev leveret i.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-06-12 10:14

der står et nummer bunden af camera, det er ikke det, der er ingen kode på label eller omslag
trist

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-06-12 10:21

Jeg har oplevet noget tilsvarende med mit camera. EX-Z3
Det var det stemplede nummer på bundlabel Casio forlangte.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-06-12 10:37

og hvor er lige det står helt præcist Grow

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-06-12 11:04

Jeg kan forstå på dit spørgsmål at du ikke har en label/klistermærke i bunden af camera.
Så kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-06-12 11:11

der er et sort klistermærke med hvid tekst, der står S/N 41075339A

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-06-12 11:18

Fint. Brug dette nummer og se hvad der sker.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-06-12 11:43

det S/N nummer du skriver, er serie nummeret på dit kamera, den registeringskode du skal bruge er enten den du har fået da du registerede kameraet eller står på kassen.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 12-06-12 11:50

på kassen er der flg numre: pos 201110

EX-ZX5 BK
en stregkode 4 971850 494720
seriel no. også stregkode 41075339A

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 12-06-12 12:00

Så kunne det godt tyde på at det er en kode du har modtaget da du registerede kameraet. Hvhis du ikke har oprettet en bruger da du registrede kameraet så prøv og register det igen så burde du modtage en ny kode.

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 50 point
Dato : 12-06-12 12:00

Citat
You can download the latest firmware for the digital camera model that is listed in the menu.
Important!
In order to be able to download the firmware, you must register by providing the product(serial) number marked on the bottom of your camera.

Dette er hvad Casio selv skriver.

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 17-06-12 08:17

Tak for svaret grow.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 17-06-12 08:36

Bare fint jensviggo. Godt vi kan hjælpe hinanden.