/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Low noise - PSU
Fra : jamera
Vist : 550 gange
30 point
Dato : 30-05-03 08:28

jeg er træt af støj.......hvilken PSU larmer mindst?.....jeg kører AMD Athlon 1800+

Max 350,- kr.

Kan man købe Blæserfri PSU'er i Danmark?

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 30-05-03 08:51

Benytter selv Noise Control til samme CPU http://www.noisecontrol.de og den er rimelig støjfri. Men husk at se på afkølingen af strømforsyningen, den støjer også mere end man tror.
Blæserfri CPU findes, men dem jeg kender er noget langsommere.
Det var min viden.
God fornøjelse.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 30-05-03 09:24

Hej jamera

Det kan du her:
http://www.computer-problemer.dk/silentsystems.html
eller her:
http://www.morgen.dk/silent.htm

Priserne er dog lidt over hvad du vil give

mvh srhansen

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 06-07-03 02:51

Du kan sagtens købe blæserfri strømforsyninger i DK. www.techmade.dk

Men vær opmærksom på at de ikke kan trække mere end 60-70W hvilket ikke er nok til din AMD. Til gengæld er de rigtigt gode til mini-itx computere (som osse er fri for blæsere til køleren!!)

Vh
Rackbox

Kommentar
Fra : jamera

Dato : 06-07-03 22:09

Tak for dit svar.........

Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle strømforsyninger "løse" på hjemmesiden, men det betyder nok ikke at de ikke findes?........jeg er egentlig facineret af hvor meget ydelse man kan presse ud af et system uden aktiv køling og med så lavt strømforbrug som muligt.......

Kommentar
Fra : rackbox