/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Garmin Nüvi.
Fra : Mosebaek
Vist : 589 gange
150 point
Dato : 30-04-12 17:21

Min Garmin Nüvi 1340,vil pludselig kun vise kilometer afstand i fugleflugt (Direkte linje).
Når jeg går ind i "Alle favoritter",og trykker på en destination,viser den kun afstanden i "Direkte linje".

Trykker jeg så på vedkommende destination,og derefter på den lille "boks",der fremkommer midt på displayet,kommer det rigtige km-antal frem.Men hvorfor hunnen,er den begyndt med dette.

Har været i Værktøjer > indstillinger > navigation > rutepræference > og herunder er den sat på "Hurtigste tid". Har prøvet de andre muligheder,uden resultat. Absolut INGEN MÆRKE ved "Direkte linje".

Skal jeg gi`den væk,til "De fattige".Det vil jo ta`uger,at finde sådan een.

I håb om........ M.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 30-04-12 18:28

Alt ting går da i stykker.
Det er billigere at købe en ny i stedet for en reparation.

vic200

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-04-12 19:29

Ja det vil jeg også foreslå. Den må være i stykker. Eller måske har du hentet en opdatering der er gået galt.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-04-12 21:07

du kan købe en helt ny Tom Tom til 499 kr i Bilka, (Refurbished)
incl. sidste nye kort,
når kortet,.. om et par år,.. er ved at være for gammel, køber du en ny igen,
så har du ingen spekulationer, den fungerer bare, ellers dækker garantien,

det bliver en udgift på 20 kr pr. mdr over 2 år minus hvad du evt kan sælge den gamle for
hver andet år,... billigere kan det vist ikke gøres, hvis man ønsker en GPS med up-to-date kort.
(men du skal nok være hurtig)

http://www.bilka.dk/Elektronik/GPS/Navigation/TomTom-XL-V3-Refurbished--04806800900(Purchase_Other_DS)?cmpid=avisen_avisenonline_12uge18

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-05-12 12:45

Her er der åbenbart ikke megen trøst at hente.

M.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 150 point
Dato : 01-05-12 16:15

Jeg har selv Garmin nüvi, og kan godt forstå du sørger.

Men har du slukket og så forsøgt igen? For hvorfor vil den ikke vise hurtigst (kortest) tid. Har du prøvet de andre 2 indstillinger?

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-05-12 19:55

Tak for svaret granner01. Den har stadigvæk den lille fejl.Men funker ellers godtnok...sååee

Vh. M.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-05-12 20:59

Ja nu skal jeg til at opdatere vores garmin, men måske skulle jeg lade være. Den virker perfekt i øjeblikket.