/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
kan ikke skrive med tastaturet
Fra : vagn100pro
Vist : 364 gange
40 point
Dato : 28-04-12 14:26

jeg kan ikke skrive noget , så jeg kan ikke komme igang, men satte externt tastatur på, det virker
så købte et nyt og satte i , men nej .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-12 15:01

Har du installeret driveren til tastaturet...................den rigtige altså

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-04-12 15:06

Du har ikke gjort dig umage der du skrev dit spørgsmål.

Skal vi gætte på hvad du skriver om?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : vagn100pro

Dato : 28-04-12 15:40

det er på en toshiba satellite a200 1uw fra ca 2007, det var noget der pluselig opstod

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 28-04-12 15:48

Nå, det er en bærebar hvor indbygget tastatur er ophørt med at virke.

Det kan jo være en fejl på motherboard. Tastatur er jo kun den mekaniske del.

Er du helt sikker på forbindelser fra tastatur til motherboard er i orden?

Der skal ikke skiftes driver for at udskifte et tastatur, så det er ikke det. Det må være et rent hardware problem.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-12 17:52

Men det er rigtig godt med en driver som passer til.

Kommentar
Fra : vagn100pro

Dato : 28-04-12 19:18

jeg tror det er bundkortet ? men tænker , flytte tastatur til en USB ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-04-12 19:33

Det bliver nok svært at koble indbygget tastatur til intern USB forbindelse - så er det noget nemmere med et USB-tastatur, som du allerede har afprøvet.

Kommentar
Fra : vagn100pro

Dato : 30-04-12 16:01

jeg lukker den, køber en ny tak skal I da ha.vagn