/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Loppemarked improvements
Fra : svendgiversen
Vist : 570 gange
155 point
Dato : 24-04-12 19:08

Jeg er ved at sælge mit hus og for ikke at køre alle gode ting på losseren,
holder jeg loppemarked på lørdag i min have.

Jeg bor på en sløjfe til en større vej, altså med to mulige indgange,
og har lavet skilte til begge med pile henholdvis højre og venstre og følgende ordlyd:
"
Privat

Loppemarked

pile

på Skovbrynet xx (ingen reklame)

40 års klenodier for en slik ...
"
Kan det siges bedre / tydeligere?

Accepteret svar
Fra : Klatterup

Modtaget 165 point
Dato : 24-04-12 19:26

Måske specificere det lidt med eks.

Møbler - porcelæn - legetøj osv. De fleste ting i pæn stand OSV.

Det gælder jo om at få folk hen og se, så køber de måske også noget.

Jeg ønsker dig held med lopperne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-12 19:30

Citat
40 års klenodier for en slik

Lyder lidt for billigt, Du vil vel ikke sælge noget til førstbydende for en krone hvor der så står 10 andre der gerne ville have givet en femmer.

"40 års klenodier, kom og kig"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-04-12 19:40

Sæt sedler op på lygtepælene og i forretninger.

Du er sikkert for nærig til en annonce i den lokale avis "Garargesalg"

Citat
Kan det siges bedre / tydeligere?

svendgiversen

Giv dog dine ting til et godt formål , hvis de vil have det. Der er måske nogle, der vil blive glade for din gavmildhed.

Tænker du på andet end penge?????? Jeg håber, du har en god ejendomsmægler, som får dit hus solgt.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 24-04-12 19:51

Du kunne komponere de 2 ting - lidt mere reklame og resten til et godt formål.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 24-04-12 20:48

http://www.kandu.dk/Spg159426.aspx

Husk at sætte dine bildæk frem til dit loppemarked - så kan du få lukket den reklame også.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 24-04-12 20:49

- for ikke at glemme fruens klatmalerier

Kommentar
Fra : prio

Dato : 24-04-12 20:54

http://www.kandu.dk/Spg161171.aspx

- og husk dine spisestuemøbler - som du jo ikke reklamerer for - meeeen dog alligevel vil tilbyde din specielle Kandu-rabat på!!!

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 24-04-12 22:23

Citat
holder jeg loppemarked på lørdag i min have.

Hvor svært kan det være at holde et loppemarked.
Lyder nærmere som endnu én dårligt skjult reklame.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-04-12 23:04

Gode tilføjelser:

>Måske specificere det lidt...
>kom og kig"

Det der ikke bliver solgt går til gode formål,
og mine vinterdæk indgår naturligvis i udbuddet, de er allerede lagt frem..

Min kone er en anerkendt kunstner, så ingen klatmalerier,
og hendes datter overtager design møblerne i spisestuen...

Men tak fordi I minder os om mine gamle tilbud,
der er hverken nævnt tid eller sted, så ikke forsøg på reklame,
og ingen rabat til kandu brugere mere...

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-04-12 08:17

Tak for svaret Klatterup.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 25-04-12 11:18

Selv tak og held og lykke med dagen