/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
telefoni
Fra : jensviggo
Vist : 521 gange
38 point
Dato : 22-04-12 09:28

Jeg har skiftet teleselskab, men nu har jeg fået et problem. Jeg har en router en Tilgin, bagpå er der en grøn og en hvid indgang, den hvide kan ikke bruges, det kræver to telefonnumre, men den grønne er aktiv og virker. Jeg har købt en splitter en en i to, altså en indgang og to udgange, min gamle logger (nummerviser sætter jeg i den ene og telefonen i den anden, men nummerviseren virker ikke, viser ikke når der ringes til mit nummer.
Den tidligere homeboks jeg havde fra TDC havde jeg ingen problemer med, og hvad er der så mon galt.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-04-12 09:30

nummeret vises når jeg ringer til min fastnettelefon fra min mob. i telefonens display

Kommentar
Fra : webm

Dato : 22-04-12 09:39

Det var da nærliggende at spørge det selskab du er flyttet til...

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 48 point
Dato : 22-04-12 10:06

Nummer visning er en tilføjelse, hvor opperatør udsender DTMF toner (samme toner som du hører når du taster et nummer) inden ringesændingen påtrykkes linjen. Dette kræver at din Router understøtter dette eller at den er sat op til det.

Det kræver også at din operatør medsender A-nummer oplysningen.

For at løse dit probem skal du kontakte din opperatør / udbyder og spørge om denne information er tilgængelig via det udstyr der er stillet dig til rådighed.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-04-12 10:15

Citat
Den tidligere homeboks jeg havde fra TDC havde jeg ingen problemer med, og hvad er der så mon galt.

Der er det galt at du ikke længere har TDC

Det er langt fra alle IP-telefoni udbydere der tilbyder denne service - hos andre er det tilvalg....

Og endelig skal udstyret jo være passende....

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 22-04-12 10:15

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Det er jeg rigtig glad for

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-04-12 06:39

benjamin hansen

jeg har nu fået operatøren til at skifte til DTMF, og nu virker nummerviser, men nu virker nummervisning ikke på min telefon. Panasonic trådløs.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-12 07:35

Virker det når din Panasonic er alene på udgangen fra dit telefon-"modem"?
Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-04-12 07:36

Jeg har ikke skrevet noget på forside spørgsmål, så det kan du slette.