/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Anbefal en medieafspiller
Fra : knagemadsen
Vist : 459 gange
60 point
Dato : 12-04-12 20:44

Hej - jeg er på jagt efter en medieafspiller, primært til musik, men kan den også afspille film er det ikke nogen ulempe.

Mit ufravigelige krav er at der skal være en applikation der passer til en android tab (dvs stor skærm) og at man med app'en skal kunne browse i musikbiblioteket og fx redigere playlists. Hvis man har set Sonos app til ipad, så ved man hvad jeg mener! Ellers har jeg ikke andre krav - dog er Sonos+ipad for dyrt.

Jeg har haft kigget på boksen Western Digital Live Tv Hub som virker fornuftig, men jeg kan ikke finde nogen android app der ser fornuftig ud. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I andre bruger og om der er nogle der har et setup der kan det som jeg efterlyser.

Lige nu har jeg en bærbar med VLC til at håndtere musik og film. Det virker rimeligt godt, men den fylder jo lidt meget!

På forhånd tak

Knage

Kommentar
Fra : niller

Dato : 13-04-12 06:37

Hej Knage

Hjemme hos os, bruger vi zenpoint digitalcenter til al vores musik. Du kan styrre din musik via din telefon eller tablet, og dette program har et super fedt bruger interface samt rigtig mange muligheder.

Du kan hente programmet fra deres hjemmeside: http://www.zenpoint.org

Niller

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-05-12 17:23

Er problemet blevet løst?