/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
brænde cd med dos
Fra : Keyvan2002
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 27-05-03 19:29

hej til dig som læser min sporsmål .
findes det et program som kan brugs til at brænde sine mapper/filler over, uden at være i windows .jeg vil bruge den når min windows går ned og jeg vil helst ikke formatter harddisken før jeg har alle mine vigtige ting med på en cd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-05-03 20:20

Du kan lave back up på HD med Drive Image fra to disketter, når HD er intakt.
Du kan automatisk lægge alle dine dokumenter/filer på en anden partition Drev D
Når du formaterer HD er det nok at formatere drev C som dit styresystem ligger på.
Drev D som filerne ligger på røres ikke ved eks. A:\>FORMAT C:
Emesen.

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 60 point
Dato : 27-05-03 20:27

Hej Keyvan,

du ka' evt. afprøve dao16v39 eller dao32v39 (henholdsvis 16 bit og 32 bits versioner) fra GoldenHawk, fra denne side, nede under "CD Recording Utilities (Golden Hawk)"... -->
http://members.cox.net/dos/disk2.htm

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 28-05-03 22:46

Tak for svaret strarup.