/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
brugsanvisning Samsung Galaxy
Fra : hvaderikkeibrug
Vist : 1074 gange
500 point
Dato : 25-02-12 13:55

Hej derude. Jeg har lige købt en Samsung Galaxy 1.1 tablet med WiFi og 3G.
Men jeg kan ikke finde en brugsanvisning - helst på dansk - nogen steder på Nettet. Sådan er fyr er jo lidt anderledes end en almindelig PC.
For eksempel kan jeg ikke finde, hvor jeg skal taste koden på mit sim-kort - og så er dette jo ikke så meget være.
Jeg mangler også en eller anden stifinderfunktion. For eksempel prøvede jeg forsøgsvis at gemme et dokument, men det er mig ikke muligt at finde det igen.
Er der nogen, der har en adresse, hvor jeg kan finde manualen.
På min HTC mobiltelefor har jeg en ca. 100 sider PDF-manual downloaded på skrivebordet. Det var til stor hjælp i starten.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 25-02-12 14:17
Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-12 14:23
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 25-02-12 17:07
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 25-02-12 17:12

og i følge side 26 i manualen skal du simpelthen indtaste SIM koden hver gang du tænder tabletten hvis der er kode på SIM kortet

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 25-02-12 18:22

Tak for svarene. Super.
Nu er jeg lidt på spanden, for I skal jo have point begge 2.
Nu accepterer jeg Refi, som kom først.
Derefter laver jeg et fiktivt spørgsmål, som jeg beder JanusN lige besvare, så jeg kan acceptere det.
Nu skal jeg rigtig til at lege med min nye dims.
K.h.
Petra

Godkendelse af svar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 25-02-12 18:22

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-02-12 19:56

Selv tak....