/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Fjernundervisning / Spørgsmål
10  jensalexa.. 300
Fildeling næsten gratis
Fra : nomore
Vist : 792 gange
11 point
Dato : 21-02-12 00:50

Download hvad du vil gennem disse udbydere = på diverse fildelings servere
ingen ventetid og MAX download-speed...de godkender IKKE hotmail/ msn adresser
1 måned her: koster 40 DK - på Paypall eller andet.
http://www.alldebrid.com/
Har ikke pris på denne, men den skulle efter sigende være endnu billigere
http://www.real-debrid.com/
Der skal oprettes en konto før du kommer videre til betaling
Er du NY på siden, får du 2 DØGN gratis......

Og så kan fildeling altså være andet end ULOVLIGE film og musk.

Og jeg er nærig i dag så kun 11 pinger.
Husk at sig til, når jeg skal LUKKE, så er jeg fri for at spørge.........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 07:22

Citat
Og så kan fildeling altså være andet end ULOVLIGE film og musk.

HVAD ?????

Billeder af "bedstemor" behøver jeg da ikke fildeling til

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-02-12 08:19

sku' lige til at sige,... det er 'refi' garanteret ikke enig i,....

@refi der er sgu nok ikke mange der er interesseret i DIN gamle bestemor, !!

tror nærmere det er historien om hvordan 'bestemor blev til' der har interesse,
'bierne og blomsterne' fx,...................
det er der rigtig mange der interesserer sig for,
især fordi det ikke er alle der 'hoster' den slags,....

men de fleste dyrker den slags,.. på alle tider af døgnet rundt, jorden rundt,
det er det der kalder udvikling,.. formering om du vil,

ganske vist er der stadig de 'uvidende' der tror at 'GUD' står for den slags,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 08:50

Citat
men de fleste dyrker den slags,.. på alle tider af døgnet rundt, jorden rundt,
det er det der kalder udvikling,.. formering om du vil,

Ja - og det er så de komputere politiet af og til konfiskerer

Jeg mangler STADIG at få en blot nogenlunde forklaring på HVAD fildeling kan bruges til..... LOVLIGT
(udover naturligvis internt i et firma)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-02-12 10:10

Tror nærmere vi er ovre i det gamle ordsprog,.... "Tyv tror hver mand stjæler"
eller,..... "Du skal ikke kaste med sten når du selv bor i et glashus",.......

med hånden på hjertet,... (eller hvor du nu har den)
hvor tit overholder du selv hastighedsgrænsen 50 km/t, byer,
80 km/t landevej,.... + de forskellige hastighederne på motorvejsnettet,
incl. motortrafik vej/e,.... ????

som forsøg,.. har jeg selv prøvet nogle gange,.. det bliver de andre bilister bestemt ikke glade for,
de bruger hornet særdeles kraftig, samtidig med 'truende hånd / armbevægelser) ..
og så galt ubehagelig chikane.kørsel,...
(har så galt optaget det på video)

at de selv, efterfølgende laver masser af fejl, betyder tilsyneladende intet,...
Ups,... det var vist "bestemors billeder igen",..... ...

hvis du vil påstå at overholde færselsloven,... er du formentlig den eneste i DK,..

så for pokker,...det var vist "bestemors billeder igen",..... ..

Øhh,.. hvordan gik det forresten med dit forsøg på at unddrage statskassen,.. ?
kan se du har annulleret spørgsmålet, :
http://www.kandu.dk/Spg153406.aspx

iøvrigt hverken kan eller vil politiet konfiskere en PC der bruges til fildeling eller anden 'shareware'
det er kun i det øjeblik den bruges ulovligt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 10:56

Citat
Øhh,.. hvordan gik det forresten med dit forsøg på at unddrage statskassen,.. ?

Der var NETOP ikke tale om at "undrage" nogen - derfor spørgsmålet så reglerne blev overholdt

Jeg mangler STADIG forklaring på HVAD fildeling skal bruges til LOVLIGT - Du snakker udenom

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-02-12 16:15

Citat
Der var NETOP ikke tale om at "undrage" nogen - derfor spørgsmålet så reglerne blev overholdt

Ahhhh,……… det er vist ikke helt i overensstemmelse med sandheden,
nogle gange siger teksten / meningen mellem linierne, betydelig mere en selve spørgsmålet,
det fremgår ganske tydeligt i dit Trailer-Trick – Show,
på den anden side ville det være utopi at tro du vil indrømme en ’fejl’

en nærlæsning at dit Trailer-Trick – Show –spørgsmål, :
http://www.kandu.dk/Spg153406.aspx
viser med al ønskelig tydelighed
at der er tale om en person der unddrager hvad unddrages kan, (og muligvis mere til)
det kan selv en indvandre, med 2 - 3 måneders Dansk-kursus finde ud af,

Føj for Sa... du sku' fan... skamme dig .... hvis alle danskere havde din indstilling,
kunne vi lige så godt skifte Dannebrog ud med det Tyske flag ... vorherre bevares,

det er mig en gåde hvorfor du ikke bliver i Tyskland, og udtaler dine spydige,
og vel og mærke udokumenterede kommentarer,

du er vel klar over straffen for injurier er,.. mener jeg har fortalt dig det tidligere,
ellers kan du få det genopfrisket her :
http://politiken.dk/politik/ECE1330741/karen-jespersen-igen-doemt-for-injurier/
http://www.dr.dk/P4/Fyn/Nyheder/Odense/2011/12/07/121624.htm

Ang. dit eget Trailer -Trick - Show,
her er et par citatar fra Trailer-Tricket,.. gæt hvem forfatteren er,
det tyder ikke på han har til hensigt at indordne sig under de Danske regler,
(du får 3 gæt,.. så har du en rimelig chance for at gætte rigtig)

Citat
Dvs... Vi står med....

Tyske pøveplader
Danske prøveplader
Papirer
Registrering
Afl. af prøveplader

Hmmmm

Nu kan den hentes 500 meter over grænsen så man kunne måske "snyde" de 500 meter og sætte danske på med det samme....

Citat
medmindre tolden står og venter!

De vil jo så stå i DK - så der er problemet jo løst - de har næppe kørt bag mig med en "videovogn"

Gentager... de har næppe kørt bag mig med en "videovogn" ........

Citat
Desuden støtter vi gerne tysk moms - vi bor der faktisk - men den skal køre på DANSKE plader....

Blop, Blop, Blop,.....
det var vist "bestemors billeder" igen,... ..

Hvad får dig iøvrigt til at tro,. nogen gider at spilde tid på at forklare DIG hvad fildeling bruges til,
altså dig som absolut ikke hører til vorherres bedste børn,... hos Dansk Skat/Told,

for god ordens skyld bruges fildeling til at dele filer,....
det kan være alt lige fra ferie-videoer til billeder i stor størrelse af Bedstemor, med tilhørende afkom.

så kan vi se hvornår det passer ’herren at svare på hvor mange gange du har overholdt hastighedsgrænserne på de Danske veje,
gerne med video dokumentation fra GPS,en

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-02-12 16:24

Citat
Jesus stod på et tidspunkt overfor en fnysende flok, der stod med sten i hånden for at stene en stakkels kvinde, der havde trådt ved siden af. De var klar – nu skulle der flyde blod… men hvad sagde den nye lærer, Jesus? Lad den, der er ren kaste den første sten. Lad den af jer, der aldrig nogensinde har fejlet og syndet… lad ham kaste den første sten. En efter en måtte de lade stenene droppe ud af deres hænder for deres fødder – og gå slukøret væk. Dagens blodige underholdning var aflyst.

http://www.webpastor.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=314:jesus-han-er-syndres-ven&catid=181:tilgivelse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 16:46

Du snakker STADIG udenom

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-02-12 17:17

Citat
Du snakker STADIG udenom

,...,..

Citat
for god ordens skyld bruges fildeling til at dele filer,....
det kan være alt lige fra ferie-videoer til billeder i stor størrelse af Bedstemor, med tilhørende afkom.

så kan vi se hvornår det passer ’herren at svare på hvor mange gange du har overholdt hastighedsgrænserne på de Danske veje,
gerne med video dokumentation fra GPS,en

Gentager gerne, hvis du stadig ikke fatter det.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 21-02-12 17:18

Citat
for god ordens skyld bruges fildeling til at dele filer,....
det kan være alt lige fra ferie-videoer til billeder i stor størrelse af Bedstemor, med tilhørende afkom.

så kan vi se hvornår det passer ’herren at svare på hvor mange gange du har overholdt hastighedsgrænserne på de Danske veje,
gerne med video dokumentation fra GPS,en

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 17:34

Det behøver man sgu da ikke fildelingstjenester til.....

Om jeg har overtrådt hastigheder eller ej er jo ikke til debat.....

Det er STADIG ulovligt at køre for stærkt....

Det bliver IKKE lovligt af ikke at blive opdaget

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-02-12 21:10

Dropbox er ganske gratis, og så kan du dele videoer og billeder med dem du vil, en fildelingstjeneste er beregnet til at alle, uanset om du kender dem eller ej, kan få adgang til de filer du deler, og hvorfor i alverden skulle de være interesserede i dine feriefilm?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-02-12 03:15

Citat
Det behøver man sgu da ikke fildelingstjenester til.....

Så kunne du jo for en gang skyld fortælle om gode alternativer,
behovet er der tilsyneladende,

Citat
Om jeg har overtrådt hastigheder eller ej er jo ikke til debat.....

Joo,.. du starter selv med at antyde politiet henter PC.er der bruger omtalte tjeneste,
mig bekendt foregår den slags kun i forbindelse med pædofoli,
den slags KAN man heldigvis fravælge

du vil vel ikke tilbage til den tid hvor det var forbudt at offentligøre afklædte mænd / damer,
eller afskaffe fri sex i Danmark.

Hvad præcis er der i vejen med den omtalte tjeneste
http://www.alldebrid.com/
som vist først i indlægget,
.... udover Du ikke vil / kan / har brug for den

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-02-12 03:19

Citat
Dropbox er ganske gratis, og så kan du dele videoer og billeder med dem du vil, en fildelingstjeneste er beregnet til at alle, uanset om du kender dem eller ej, kan få adgang til de filer du deler, og hvorfor i alverden skulle de være interesserede i dine feriefilm?

Kender ikke Dropbox,.. udover du max har 2 GB (gratis) til rådighed, ...
og den ikke ser ud til at adskille sig fra andre lign. tjenester

2 GB, svarer omtrent til 3 - 4 gode fotos (ukomprimeret)
hvis vi taler video,.. er det omtrent opvarmning af motoren til motorløbet,
udpakning af fiskegrejet, til lystfiske-videoen
ventetiden i lufthavnen... osv . osv.
det er helt utroligt hvad folk kan finde på at dele over nettet,

men hvorfor lige vælge Dropbox, ??
der findes mange andre, og lige så hurtigere alternativer.
bl.a. den, her i tråden anviste,

nogle vælger Ford, andre Opel,.. nogle vil ha' moderen,.. andre datteren,
sådan er vi (heldigvis) forskellige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-12 08:14

Citat
behovet er der tilsyneladende,

Behov for HVAD

Fildelingstjenester bliver "primært" brugt til at dele ting/filer der ellers ville koste penge....

Gratisfiler behøver du IKKE fildelingstjenester til....

Med andre ord - de bliver KUN brugt til ulovligheder.....

At mange af dem ikke anses for direkte ulovlige, skyldes jo kun at de ikke selv ligger inde med filerne men blot er "bindeled" mellem "forbryderne"

Det svarer lidt til at sætte en kopi af naboens nummerplade på din bil og derved slippe for alle betalinger til samfundet....

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 22-02-12 10:13

Citat
Med andre ord - de bliver KUN brugt til ulovligheder.....

.. ..

Det er muligt det foregår sådan i din omgangskreds,
det fremgår jo også tydelig af dit "Trailer -Trick - Show"
http://www.kandu.dk/Spg153406.aspx
(det svarer til den ene kriminelle vil lære den anden kriminelle sine ulovlige metoder)

du har jo kriminelle adfærdsvanskeligheder mand,.. og du vil irettesætte andres adfærd,...
(fej for egen dør først)

den alm. lovlydige borger har ingen problemer med fildeling, faktisk er det meget brugt,

Citat
Her er en gratis dansk fildelingstjeneste med fuld browsersupport
Nu er der en dansk baseret upload service til rådighed, hvis du har brug for en hurtig og nem måde at dele store filer med dine forretningsforbindelser. Og så understøtter den Chrome, Firefox og IE.

Af Dan Mygind
Publiceret d. 31. januar 2011 kl. 10.01

Interessen for gratis fildelingstjenester er stor blandt Business Centers læsere.

Derfor fik vi også en række henvendelser fra læsere, da vi skrev om letscrate.com, der endnu ikke har understøttelse af IE 8. Henvendelserne handlede om et nystartet dansk selskab ge.tt.

Som en læser formulerer det: "Den fedeste fildelingstjeneste der findes er det danske startup http://ge.tt. End of discussion."

Den bemærkning kunne vi selvfølgelig ikke sidde overhørig, så vi har afprøvet ge.tt, som du kan se nedenfor.

Ge.tt har ikke problemer med Internet Explorer 8 som letscrate.com har.

Ja, ifølge medstifter og CEO hos ge.tt, Tobias Baunbæk, understøtter ge.tt de fleste browsere med undtagelse af Internet Explorer 6:

"Vi prøver så vidt muligt at understøtte alle browsere, og selve grundteknologien er lavet til at fungere i browsere som har javascript. Når det er sagt så har vi valgt ikke at bruge tid på IE6. Det gør alle virksomheder efterhånden. Man bruger alt for meget tid og dermed penge på at understøtte en browser som desværre aldrig har været særligt god," siger Tobias Baunbæk.

IE 8 og Firefox understøttelse
Og ja, Business Center kan kun give læseren ret i, at ge.tt er meget hurtig og enkel. Vi har afprøvet tjenesten med Internet Explorer 8, Chrome 8 og Firefox 3.5.6

Ved at anvende en webbaseret fildelingstjeneste undgår du at ramle ind i den 10 megabyte fil-størrelses begrænsning, som mange mailsystemer er underlagt.

Samtidig undgår du at spamme forretningspartneres mailsystemer. Nu sender du dem blot et link, og så kan de selv hente filen, når de har tid og lyst til det.

http://bc.pcworld.dk/art/113713/her-er-en-gratis-dansk-fildelingstjeneste-med-fuld-browsersupport

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-12 10:27

Citat
hvis du har brug for en hurtig og nem måde at dele store filer med dine forretningsforbindelser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-12 10:29

Fortæl mig nu lige HVAD det er der er behov for at DELE via fildelingtjenester og som ikke kan downloades fra egne hjemmesider eller sendes pr. mail......

Annuller spørgsmålet
Fra : nomore

Dato : 21-03-12 21:14

Citat
Sjovt som du skal SPØRGE = når du ikke får svar........................./////

Du har jo selv sagt jeg skulle

Det gør du bare.....

http://www.kandu.dk/Spg160568.aspx