/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung S8300
Fra : jensviggo
Vist : 584 gange
31 point
Dato : 16-02-12 07:54

Jeg tror jeg har været inde på det før,men det er ikke lykkedes endnu, at overføre billeder taget af telefonens kamera, jeg har en del billeder der skal overføres til pc.
Jeg har downloaded itunes og prøvet derfra uden held, når jeg åbner itunes, står der Mac midt på billeder for oven, er det forkert når jeg ikke køre mac, ingen problemer med at overføre fra hp photosmart 935 kamera. Hvilke indstillinger skal jeg være opmærksom på.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-02-12 10:16

Her er en brugervejledning og PC studio
http://www.samsung.com/dk/support/model/GT-S8300KBMXEE-downloads?isManualDownload=true

Klik på Software for at komme til siden med PC Studio,
ude til højre under punktet Fil klikker du på lille ikon for at hente det.

Og rigtigt, du har spurgt før!
http://www.kandu.dk/Spg160417.aspx

Accepteret svar
Fra : kimpetersen

Modtaget 31 point
Dato : 16-02-12 10:22

[U]Hej jensviggo som jeg har skrevet før [/U]

Citat
Samsung Kies 2.0
Samsung Kies forbinder din mobiltelefon til din pc og gør det nemmere for dig at synkronisere data mellem enheder og finde nye app'er

som jeg skrev i dit 1. indlæg, for det er det ku skal bruge det arbejder sammen. du skal have den ledning fra usb til det stik som du også bruger til opladning, mobilen lader også op når du sætter den til PCen så der er ingen omstilling der. når du slutter mobilen til PCen skal den lige have tid til at finde den.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-12 19:15

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-12 09:22

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 09-03-12 18:36

Tak for svaret kimpetersen.