/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung S8300
Fra : jensviggo
Vist : 928 gange
100 point
Dato : 01-02-12 15:27

Det er pinligt, jeg har erhvervet mig en Samsung fra anden side, men tror I, jeg kan finde ud af at overføre billeder fra telefonen til pc. Den har et` stik der kan bruges med en oplader direkte fra lysnettet, men den oplader åbenbart osse direkte igennem USB port, når datakablet er tilsat USB, og det må skyldes, at den er i forkert MODE, jeg mener der må være en mulighed for, at skifte mellem data og opladningsmode via USB, så der er hul igennem når jeg vil overføre billede bl.a., ja jeg har installeret pc Studie og driver.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : steen69

Dato : 01-02-12 15:32
Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 01-02-12 15:33

Det gør min Sony Ericsson også, og iøvrigt også mit digitalkamera, men det har ingen betydning for dataoverførslen.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-02-12 15:44

steen69...............s8300 er på listen på dit link

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-12 15:59

Har du valgt Forbindelses type på samsung'en, når du sætter kabel i?
der er oplad, oplad og lager, kun lager, det skal vælges før den vises på pc

Menuen Alle Applikationer > Indstilling > Tilslut til PC

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-02-12 16:13

forstår ikke helt, der er ingen ikon i menuen der hedder Alle Applikationer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-02-12 16:19

Du skal trykke på den knap der bringer dig ind i menuen med alle programmer!

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 01-02-12 17:14

Du skriver at du har
Citat
ja jeg har installeret pc Studie og driver.
vil det sige at du har instaleret
Citat
Samsung Kies 2.0
Samsung Kies forbinder din mobiltelefon til din pc og gør det nemmere for dig at synkronisere data mellem enheder og finde nye app'er
som jeg skrev i dit 1. indlæg, for det er det ku skal bruge det arbejder sammen. du skal have den ledning fra usb til det stik som du også bruger til opladning, mobilen lader også op når du sætter den til PCen så der er ingen omstilling der. når du slutter mobilen til PCen skal den lige have tid til at finde den.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-02-12 07:33

Kan stadig ikke komme i forbindelse med pc, nu har jeg købt en kortlæser, og kan overføre billeder fra microkortet, men hvordan få jeg overført de billeder der ligger i telefonens hukommelse/sim kortet

Og ja jeg har installeret Kies

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-12 09:09

Det må være her et sted:

side 32
I menutilstand: Tryk på Filhåndtering ? Billeder ? Mine billeder ? en billedfil.
Der må du kunne redigere/flytte en fil!

Her er en manual
http://www.samsung.com/dk/support/model/GT-S8300KBMXEE-downloads?isManualDownload=true

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 25-02-12 09:10

Når du har åbnet Kies, står der så at der er forbindelse til telefonen øverst i venstre side eller står der forbind telefonen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-12 19:15

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 04-03-12 01:16

Tak for svaret LuffeA.