/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
iTunes og Apple TV 2 leger ikke sammen.
Fra : jesperbkskov
Vist : 491 gange
74 point
Dato : 23-12-11 12:17

Mit apple tv2 kan ikke finde itunes bibliotek med deling i hjemmet.

De er på sammet netværk via kabel.
iTunes er opdateret.
Apple Tv2 er opdateret.
Apple Remote via iphone kan finde begge enheder, men mener ikke at deling i hjemmet er slået til itunes (det er det dog)
De kører samme tid.
Port 3689 / 5353 er åbnet i routeren.
Begge kan gå online.
Begge kører samme appleID
Har næsten prøvet alt, en som kan hjælpe?

Pc'en er en Windows7

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-12-11 15:43

Det er da kedeligt for dig.

Du skulle måske prøve med en spørgsmål i den anledning.

Kommentar
Fra : jesperbkskov

Dato : 23-12-11 21:11

Er det fordi du ikke forstår problemet jeg skal have hjælp til?
For det er da kedeligt for dig.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 24-12-11 00:49

Ja der er da et ?

Prøv at droppe din iPhone remote og brug fjernbetjeningen. Det kan nogle gange give problemer med login. Og så prøv at nulstille Apple tv.

Ellers så kan jeg ikke se, at der skulle være problemer. Apple tv er dog langt fra et fejlfrit produkt ift. Apples omdømme.