/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Hvilken 3 fladskærme?
Fra : G_R_E_E_N
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 08-12-11 12:07

Hej folkens :)

Håber i kan hjælpe mig her.

Min forældre står og skal købe 3 fladskærme til deres hus.

De har to krav. Det ene er at de helst vil have Samsung fladskærms tv'er, eftersom de har haft det før og er glade for mærket, design osv.
Det andet krav er at de 3 fladskærms tv'er må højst koste 7000kr til sammen! Jeg ved godt det ikke er meget, men det er hvad de vil sætte af.

De skal bruge følgenede:
1 stk. 32"
2 stk. 26"

Er der nogen venlige mennesker som har tid og forstand til at hjælpe med at give nogen bud på hvad man kan få af tv'er som er bedst for pengene indenfor det beløb. Alle forslag er velkommen :)

Mvh.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-12-11 12:23

Det skulle nok kunne lade sig gøre, at holde de 7000.
De skal vælge skærme med LED. De udvikler ikke meget varme, i forhold til LCD hvor der er baggrundslys. De skulle også have et mindre strømforbrug.

Køb dem med det sidste nye mpg4 samt både C og T tuner.

Hvis der bliver betalt kontant, så skal man være en dårlig krailer, hvis man ikke kan opnå en rabat ved køb af tre på samme tid.

Start med at OSE i butikkerne, til I finder det I vil have til den rigtige pris.
Så ud og prutte om prisen, og hvis I ikke kan få den lidt ned, så siger I bare, at I vil se på konkurrentens gode tilbud en gang til.

Husk det er krisetider og de er dælemer sultne alle sammen, så lidt frækhed belønnes i den sidste ende.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-12-11 12:43
Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 08-12-11 12:47

bilka har også sony tv i str. 26 " til 1.899

så ryger du på 6.589 kr.

Den sidte løsning ville jeg tage.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-12-11 13:17

Severino
Du tager fejl
I den størrelse og prisklasse er led fjernsyn bare almindelige lcd hvor lysrøret bagved er erstattet af led lamper. Der er et åbent spørgsmål om de er bedre eller mindre energiforbrugende.

Ægte LED teknik er enten kun på meget små og ret kostbare skærme, eller også er det ret groft og skal ses på lang afstand. Led skærme bruges til sportsarenaer og den slags formål.

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 08-12-11 13:30

severino - tak for feedback

snaptil - mange tak for indput kigger på det

Kommentar
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 08-12-11 13:33

Jeg vil gerne ændre lidt i indlægget... Alle bud er selvfølgelig velkommen, også selvom det ikke er Samsung. Men helst Samung og Philips

Annuller spørgsmålet
Fra : G_R_E_E_N

Dato : 15-07-12 10:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål