/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
billig maling søges
Fra : livamix
Vist : 2555 gange
50 point
Dato : 01-11-11 15:17

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe maling af ok kvalitet til billigere penge end de dyre maler butikker også tonet

skal have malet et helt hus indenfor så det skal være indendøres maling

vægge : sort, hvid, lysegrønt

træmaling: hvid, sort, og lysegrønt

kalk maling i hvid

vådrumsvebran tror jeg det hedder

gerne butikker, netbutikker m.m.

håber i har forslag til hvor man kan købe det lidt billigere.

på forhånd mange tusinde tak

køkken skabe maling i sort eller rødt det skal gerne være det man kan spray på

Kommentar
Fra : livamix

Dato : 01-11-11 15:19

glemte vidst også at skrive køkkenskabsmaling i sort eller rød det man kan spray på via komprasser

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-11-11 15:20

Det HELE kan købes i nærmeste byggemarked

Du kan SAGTENS købe billig maling, men det er IKKE i samme kvalitet som den dyrere....

Kommentar
Fra : livamix

Dato : 01-11-11 15:30

hej

mange tusinde tak, ja jeg ved at man kan købe, det i byggemarked, men kan godt være at der er nogen byggemarked, der er billigere end vores der koster, en spand på 4,5 liter 800 kr, hvis det skal være tonet til væggene, men der findes andre mærker der måske er en anelse billiger og er en okey kvalitet, vi plejer altid at købe i god kvalitet til de 800 kr, men der er det også bare et rum af gangen. nu er det et hus på 160 kvm fra 1 sal til kælder der skal males

kh liva

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-11-11 15:41

Phyff......jeg har planlagt vægge i et påtrængende rum næste år og var inde i et byggemarked for at lure prisen på 5 liter af en type der kan tåle en hårdt opvredet klud, den spand stod til 600 kr, det var så deres næstdyreste.

Til køkkenlåger ville jeg ikke gå på kompromis med prisen.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 01-11-11 15:56

Et gæt, prøv at checke priser i Tyskland (farbe) eller Sverige (måla) (havd der nu er nemmest at komme til). en af mine kolleger tog til Sverige efter maling til et hus, ude og inde, halv pris. Så en tur med trailerten kan hurtigt tjene sig ind!

Dk er Europas dyreste land med stort set hvadsomhelst

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-11 17:57

Du skal købe "Faust" maling hos "Praktikeren" i Flensborg, i Førder Park sidste afkørsel.

Ingen er efterhånden så dumme at de køber maling i Danmark, og slet ikke smør...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-11-11 18:54

Nu ved jeg ikke hvad smør har med maling at gøre og jeg hører også til de dumme der køber maling i DK.

Jeg sværger til Flügger og er ikke utilfreds med deres priser for den gode maling jeg køber.

Køb en god kvalitet maling du skal se på det hver dag.....................

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 01-11-11 19:41

Jeg har tidligere købt her, og været meget tilfreds,med dækkeevnen.

Maling til gulv og tag samt træbeskyttelse til halv pris hos Morsø
www.morsmaling.dk/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-11-11 20:23

Undskyld det med smør, det var bare et grelt eksempel på hvor stor prisforskel der nu er.
Også på maling er der store prisforskelle, ikke bare de 7 % moms i Tyskland, contra 25 %...

Det med Flügger undrer mig lidt, jeg har i min studie tid fortyndet maling på Sadolin og husker:
"Dyp i Dyrup, mal med Sadolin"...

Og Flügger hører vist ikke til den billigste maling, slet ikke indendørs??

Jeg gentager og er ked af af sige det, men i relation både til pris og kvalitet:
Køb Faust hos Praktikeren, hvis du bor i det sydlige Danmark...

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-11 21:33

Flügger maling kan man også købe syd for grænsen, i Kiel, hvor den givetvis er langt billigere end her

http://flugger.de/

Praktikeren har også en onlineshop. Desværre ser det ikke ud som om de sender udenfor Tyskland, men man kan se priser osv., så der er lidt at sammenligne med

http://praktiker.de/ShowCategory.action?facetAction=ADD&categoryCode=k20-70&facetName=brand&facetValue=Faust

Kommentar
Fra : livamix

Dato : 02-11-11 05:55

mange tusinde tak vil prøve t tjekke tyske hjemmesider, vi har kun 65 km til grænsen, så det vil ikke være nogen problem, at tage over grænsen og købe maling

Kommentar
Fra : susss

Dato : 02-11-11 06:46

Biltema har også billig maling men om det er godt ved jeg ikke ..vi har brugt deres olie den er fin . De er bestemt ikke dyre.

Godkendelse af svar
Fra : livamix

Dato : 05-11-11 05:54

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-11-11 06:29

Selv tak, livamix og god tur sydpå.