/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Bolleven !!!!
Fra : knudsenfyn
Vist : 4372 gange
400 point
Dato : 19-10-11 21:33

Jeg har et kæmpe problem som er at jeg hele tiden er liderlig, min kone har derfor sagt at jeg skal prøve og finde en bolleven.
Jeg har nu prøvet scor.dk sexdating.dk dating.dk og været i swingerklub uden held :(

Hvad gør jeg ???

Knus
den liderlige !!!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-10-11 21:51

www.love.dk

www.scor.dk

Og jeg kan ikke forstå at du ikke har fundet en på scor. Det er en side som kun handler om det du søger.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 19-10-11 22:26

Tja, det afhænger vel også af, hvor lækker du er? Hvis du er usoigneret og meget overvægtig, så er det sværere. Så sørg for at gøre lidt ud af dig selv. Tab dig, hvis du er for fed. Vask dig, hvis du lugter o.s.v. Måske får din kone pludselig lyst til dig igen, så.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 19-10-11 23:41

Min egen holdning er, at er sex bare kanon, så mister man ikke lysten - medmindre er er andet der gør sig gældende.
Et forhold skal passes og plejes - før du drøner ud og finder en bolleven, skulle du tage og inde ud af det med din kone.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 20-10-11 01:58

Du kan gå til lægen og få nogen piller der dæmper din sexlyst , hvis du og din kone syntes at det er et kæmpe problem, så får du også mere ro på og din kone får fred. Du kan roligt regne med at din kone inderst inde bliver ked af det og skuffet hvis du finder dig en bolleven også selv om hun selv forslår dig det, hun prøver dig og det er meningen at du skal sige , at det vil du aldrig gøre. Du kan også interesserer dig for løb, sport eller noget andet, noget der gør dig så træt , "så du bare tænker på at sove og sove " så har du ikke så meget tid og energi til at tænke med hovedet forneden.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : transor

Dato : 20-10-11 09:36

Se dig dog for efter de små annoncer i de lette aviser. Der er masser af professionelle, som gør det for penge.

Kommentar
Fra : livamix

Dato : 20-10-11 13:23

der findes ganske alm chats hvor også der er nogen der søger anden køn.

Men jeg vil holde gwh, at jeg er helt sikker på du må finde en anden lysning, hvis du og konen ikke skal ende med skilsmisse. Jeg tror overhoved ikke din kones inderste tanker og følser vil det hun siger, måske i skulle gøre mere ved jeres sexliv og jeres forhold, bliv lidt nyforelsket igen, det gør at man har mere lyst til sex (altså konens) eller udvide jeres sexliv, der findes swinger klub og andre klubber, hvis det kunne være inspiration. lege binde lege, sanselege, massage lege og meget mere, sex er jo ikke kun at stikke den op i hende og køre den af. så gider jeg sku heller ikke at have sex. du kan jo også gøre romantik, gøre noget ved dig selv så hun syntes du er lækker og hjælper det ikke så snak med din læge om det, det er ikke pinligt, det er en ganske normal ting.

men har du dit ægteskab kær så drop en bolle ven dette er i mine øjne kun noget singler har der ikke har tid til at pleje et forhold

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 20-10-11 19:29

Som du nok har fundet ud af, er der mange flere mænd i faste forhold der gerne vil have en bolleveninde, end der er kvinder der ønsker at være bolleven med en af disse mænd. Når efterspørgslen er større end udbuddet, må man øge sin markedsværdi. Tab 20kg, dyrk noget mere motion, få håret klippet og nye briller, eller hvad der nu lige skal til.

Du skal nok også fokusere mere på hvad du kan tilbyde en kvinde, end din egen liderlighed, dine egne behov.

Du kan selvfølgelig også begynde at spekulere over hvorfor du har mere lyst til sex end din kone. For uanset om hun har anbefalet dig at gå ud og bolle med nogle andre, vil hun sandsynligvis helst at du nøjes med hende.

Du kan også kikke på http://www.victoriamilan.dk/

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-11 20:11

Det var da en kedelig kone du har at hun ikke gider kneppe med dig.

Swingerklubber er vel primært til par som vil bytte partner og sådan men du har jo ikke din kone med så tror du skal gå i en sexklub hvor der kommer singler og ikke kun par.

Hvis du ikke kan få sex i en sexklub så prøv igen og prøv nogen forskellige.

Kommentar
Fra : knudsenfyn

Dato : 20-10-11 21:35

Kan godt være at man skulle give en swingerklub chancen....
Jeg har været i Afrodite Club på Fyn alene men det kom der ikke så meget ud af :(

Vi har snakket om at tage i Tucanclub i Vejle begge 2 men der går noget tid da vi lige er blevet forældre :) Det er primært også derfor at hun ikke kan stille mit behov :(

Jeg har lyst mange gange om dagen og virkelig lyst til at "rive en tøs rundt" med noget god og vild sex....

Og jeg er ikke overvægtig vejer 76 KG og er 174 høj !!!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 21:37

Citat
Jeg har et kæmpe problem

Pas nu på med ikke at overdrive.....

Citat
min kone har derfor sagt at jeg skal prøve og finde en bolleven.

Hvorfor kan det så heller ikke holde?
----

Hvor gammel er du..
Hvor længe har i snorket---sammen
Hvorfor har damen ikke lyst - TIL DIG - mere///
Har du spurgt????? hvad din dame ? ønsker dig AF DIG
IKKE- hvad du BARE vil have.......her og NU, af hende.
Har i børn
Akutte problemer/ ved at DAMER tager den slags meget /RØDT/
---

Andre kan sikkert fnde på mere og bedre/ VÆRRE ting.

Har i overhovedet snakket ordentligt sammen = tvivler, at i kender hinanden?)(&¤

Men hvis i kan det- heller
så få en skilsmisse = det er i vist bedre tjent MED.

Sørgeligt at 2 voksne ikke kan finde ud af DET...
Men man lærer JO af de SMÅ - møjunger.
Der trods alt bliver venner igen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-10-11 21:40

Citat
da vi lige er blevet forældre :) Det er primært også derfor at hun ikke kan stille mit behov :(

Selv fanden kan da vente et par dage / år
Mon ikke du er for hurtig UDE..

Kommentar
Fra : prio

Dato : 20-10-11 22:59

- har et spædbarn og kan ikke lige dække dit behov!

UHA DA, knudsen, dig har hun sandelig ikke været så heldig med.

Jeg tror, du skal tage dig gevaldigt sammen, ellers er fuglen snart fløjet.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 21-10-11 00:42

Inden du drager til Tucan og får stillet din lyst, bør du nok lige overveje om din højspændte liderlighed og trang til at bolle med tilfældige kvinder, hænger sammen med dit nye ansvar som far. Du skal nok også lige overveje om det er helt fair over for din kone, at du tager ud og boller med andre, fordi hun er ude af stand til at bolle, fordi hun lige har født dit barn.

Men jeg tror at der er en god chance for at finde noget i Tucan, men det er nok en god ide at vente med at tage af sted, til i begge kan være med.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 21-10-11 01:50

Helt enig med prio, du er simpelt hen for meget
Citat
da vi lige er blevet forældre :) Det er primært også derfor at hun ikke kan stille mit behov :(
jeg tror desværre ikke at dit ægteskab kommer til at holde, det handler åbenbart mest om dig og dit sex behov og er der noget det ikke kommer til mere ,så er det lige det. Jeres ægteskab og liv har nu fået et helt andet indhold med et lille barn. Din kone er udmattet og træt, hun har nok at se til med et lille barn og hvis du ikke hjælper hende og bare hele tiden presser hende seksuelt, så opnår du bare at hun helt støder dig væk. Køb et kulørt blad og klar dig selv, uden bolledame, for sådan en, kommer også til at koste dig dit ægteskab og giv så din kone fred og meget tid, OG HJÆLP HENDE MED DEN LILLE,
så er der mulighed for, at alt bliver godt igen, MEN det tager masser af tid og hensyntagen.
Lige nu giver du hende bare masser af utryghed, du presser hende så meget at hun forslår en bolledame, bare for at blive fri, det holder ikke en meter.
mvh. gwh.

Kommentar
Fra : livamix

Dato : 21-10-11 07:59

undskyld ved ikke om det er okey at skrive sådan. men skam dig, du har været med at sætte hende i situationen med et lille barn, så må du sku også tage dit ansvar, når man for børn går der ihvertilfel 18 år, før du kan være egoistisk ogkun kan tænke på dig selv og dit behov, der vil ens barn altid kommer først, hvad du har lyst til, velkommen i de voksnes verden og tag dig sammen man og bliv voksen, hun skal nok blive klar igen til sex, men kan du ikke vente, så er du sku ikke værd at samle på, men det skulle du jo tænke på inden du bollede hende tyk, at der fulde ansvar med, og at man må nedsætte ens egen behov ,den eneste måde at få lidt af sit behov, er ved at hjælpes af med opgaven og ikke opføre sig som endnu et barn, sorry det er bare min mening.

ER DYBT PAF OVER DIT EGET BEHOV ER MERE VIGTIGT EN DIN DEJLIGE KONE OG BARN PUHA

Annuller spørgsmålet
Fra : knudsenfyn

Dato : 22-10-11 21:00

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Folk kan ikke forstå at vi begge er 110 % indforstået med det, alle fordrejer spørgsmålet total....
hmm kandu er faldet af på den !