/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Tidsindstilling på SAMSUNG fladskærms TV
Fra : wiking
Vist : 698 gange
100 point
Dato : 19-10-11 15:45

Når jeg trykker på [GUIDE] melder skærmen at jeg skal indstille den aktuelle tid og dato først, hvordan gør jeg det?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 15:56

se vejledning

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 19-10-11 15:57

@Teil: joke eller hvad?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 16:04

hvad tror du

Kommentar
Fra : wiking

Dato : 19-10-11 16:05

@Teil: underlig form for humor

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-11 16:57

Teil bruger det meste af sin tid på at genere brugere på kandu.dk, det er bedst bare at ignorere ham.

For at svare på dit spørgsmål, det afhænger lidt af model, men prøv at kikke på side 17:
http://www.brugermanualer.dk/samsung/r71-r72/samsung_r71-r72_dansk.pdf

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-11 17:07

det er jo hvad jeg siger idioten skal bruge en vejledning.

Godkendelse af svar
Fra : wiking

Dato : 19-10-11 17:09

Tak for svaret fun2.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-10-11 21:35

Teil = En åndelig pygmæ,der kun kan vise "bøffer" i en anonym fora som Kandu.
Har måske været udsat for ydmygende hændelser i barndom og ungdom.
Og lur mig,om han ikke sidder bag nedrullede gardiner.Og ikke tøt gå ud i dagslys.

Netop i kraft af dette,burde han komme under kyndig behandling.Så han kunne få en tåelig tilværelse,fremfor hans nu eneste interesse og lidenskab,at genere andre brugere,her på Kandu mest mulig.

M.