/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
forstår ikke pointsystemet
Fra : livamix
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 14-10-11 11:12

undskyld jeg er ret ny her inde men jeg forstår ikke pointsystemet

ja jeg skal satse nogen point på mit spørgsmål og jeg får 20 point hver dag. så ved jeg ikke mere har prøvet at læse om det, men er stadig i tvivl.

f.eks hvis jeg accepter et spørgsmål er det så slut med at folk kan fortælle mig hvad jeg kan gøre??

hvorfor skal man betale for at se en andes spørgsmål man vil jo bare hjælpe med et svar??

og er der andre ting i kan fortælle mig ang pointsystemet ???

Kommentar
Fra : livamix

Dato : 14-10-11 11:13

hold da op det kostede lige 100 point at skrive denne besked

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-10-11 11:17

Hejsa.
Det er megt nemt.
Når du har fået et svar du selv mener du kan bruge klikker du på accepter...gi' så det antal stjerner du mener det er værd og tryk på send.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 14-10-11 11:20

De 100 point du har sat dit spørgsmål til - er standarden, du kan selv ændre det

Du kan stadig hjælpe med svar på spørgsmål, også selv om det er besvaret, ulempen er bare, at den der stiller spørgsmålet, ikke selv får mail,og kan se at der er flere besvarelser

Hvorfor man skal betale for at se et svar - indenfor den første måned - kan kun kandu svare dig på

Velkommen til kandu

Godkendelse af svar
Fra : livamix

Dato : 14-10-11 11:43

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-10-11 12:53

Citat
Tak for svaret Nordsted1.

var det så lige svaret på dit spørgsmål ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-10-11 10:21

Piaskov, prøv at læse spørgsmålet en gang til... der bliver spurgt om noget, og du svarer på noget andet